Scroll down

اولین تصاویر سریال Living With Yourself با بازی پل راد منتشر شد

اولین تصاویر سریال Living With Yourself با بازی پل راد منتشر شد

اولین تصاویر سریال Living With Yourself با بازی پل راد منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تصاویر رسمی سریال Living With Yourself را منتشر کرده که در آن شاهد دو ظاهر متفاوت از پل راد هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی سریال Living With Yourself منتشر شده است. شبکه نت فلیکس اخیرا اولین تصاویر رسمی این سریال جدید و کمدی را منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور پل راد هستیم که دو نقش را در این سریال بازی کرده است. اشلینگ بی دیگر بازیگر اصلی این سریال است که در بخشی از تصاویر شاهد حضور او هستیم. همچنین شبکه Netflix اعلام کرد که سریال Living With Yourself قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) از این سرویس استریم منتشر شود که این سریال در ۸ قسمت تولید شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سریال Living With Yourself

سریال Living With Yourself تصاویر سریال Living With Yourself

سریال Living With Yourself داستان مردی به نام مایلز را دنبال می‌کند که در حال دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلات زندگی خود است و برای تبدیل شدن به فردی بهتر، باید تحت یک درمان جدید قرار گیرد. او سپس متوجه می‌شود که یک نسخه جدید و بهبود یافته از خود جایگزین او شده است. این جانشین به مایلز نشان می‌دهد که در واقع بدترین دشمن وی، خودش است. این سریال کمدی و فلسفی جدید نتفلیکس قرار است از شما سوال بپرسد آیا واقعا می‌خواهید به شخص بهتری تبدیل شوید؟ تیموتی گرینبرگ، برنده ۲ جایزه امی برای اجرا در برنامه The Daily Show که به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده در سریال The Detour نیز حضور داشته، وظیفه ساخت سریال Living With Yourself را بر عهده داشته و او به‌عنوان شورانر و تهیه کننده اجرایی در این سریال کمدی نقش دارد. جاناتان دیتون و ولری فاریس، کارگردان آثاری چون فیلم Little Miss Sunshine (میس سان‌شاین کوچولو) و فیلم Ruby Sparks، به‌عنوان کارگردان و تهیه کننده در سریال Living With Yourself حضور دارند.

پل راد و نتفلیکس پیش از این در سریال Wet Hot American Summer: Ten Years Later با یکدیگر همکاری کرده بودند و سریال Living With Yourself دومین همکاری مشترک آن‌ها است. راد که در طول سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، شناخته می‌شود، اکنون در حال نقش آفرینی در سمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) است.

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 06 شهریور 1398 16:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram