Scroll down

انتشار تریلر جدید فیلم Borg vs McEnroe با بازی شیا لابوف

انتشار تریلر جدید فیلم Borg vs McEnroe با بازی شیا لابوف

انتشار تریلر جدید فیلم Borg vs McEnroe با بازی شیا لابوف

تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Borg vs McEnroe که داستان رقابت دو تنیس باز برجسته سابق دنیای تنیس را روایت می‌کند، منتشر شده است.

تیزر تریلر جدیدی از فیلم بورگ علیه مک‌انرو (Borg vs McEnroe) منتشر شده است. در این فیلم داستان رقابت دو تنیس‌باز برجسته سابق دنیای تنیس را روایت می‌کند و شیا لابوف نقش جان مک‌ انرو را بر عهده دارد. همچنین سوریر گودناسون نیز نقش بیورن بورگ را در این فیلم بازی کرده است. این فیلم به داستان رقابت این دو تنیس‌باز افسانه‌ای خواهد پرداخت و تمرکز این فیلم قرار است روی مسابقه حماسی ویمبلدون باشد. این تریلر به مناسبت شروع مسابقات تنیس ویمبلدون امسال منتشر شده است و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

پیش از این در اردیبهشت امسال، لابوف در مصاحبه با وب‌سایت ورایتی در مورد فیلم Borg vs McEnroe صحبت کرده بود. او به ستایش فیلمنامه این فیلم پرداخت و فیلمنامه این فیلم را مثل یک جواهر درخشان توصیف کرد. لابوف در ادامه گفت زمانی که برای اولین‌بار فیلمنامه را خواند شروع به گریه کردن کرده است. فیلم Borg vs McEnroe قرار است به فینال ویمبلدون سال ۱۹۸۰ بپردازد که به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌ها و فینال‌های تاریخ دنیای تنیس تبدیل شد و حتی بسیاری آن را بهترین مسابقه تاریخ دنیای تنیس می‌دانند. 

کارگردانی فیلم Borg vs McEnroe بر عهده جانوس متز پدرسن بوده است و علاوه بر لابوف و گودناسون، بازیگران دیگری چون استلان اسکارشگورد، رابرت امس و تووا نووتنی نیز در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Borg vs McEnroe برای اکران در ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۷ شهریور ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده و بودجه ساخت آن تنها ۷.۵ میلیون دلار بوده است. این فیلم ساخت کشور سوئد است.

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 15 تیر 1396 09:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram