Scroll down

جزئیات بیشتر درباره نسخه لیمیتد ادیشن Terminator 2 منتشر شد

جزئیات بیشتر درباره نسخه لیمیتد ادیشن Terminator 2 منتشر شد

جزئیات بیشتر درباره نسخه لیمیتد ادیشن Terminator 2 منتشر شد

اخیرا خبر‌هایی درباره نسخه محدود یا لیمیتد ادیشن فیلم Terminator 2 پخش شده بود که حالا جزئیات بیشتری از آن منتشر شده است.

فیلم ترمیناتور 2: روز داوری (Terminator 2: Judgment Day) قرار است بار دیگر با کیفیت 4K منتشر شود. Lionsgate بسته‌ای محدود یا لیمیتد ادیشنی از این فیلم کلاسیک علمی تخیلی که شامل فیلم با کیفیت 4K، بلوری و HD دیجیتال و همچنین یک دست EndoArm خواهد بود را در ۳ اکتبر منتشر خواهد کرد و در اختیار کلکسیونر‌ها خواهد گذاشت.

فقط ۶۰۰۰ عدد از این نسخه محدود قرار است در آمریکا منتشر شود. طرفداران پر و پا قرص فیلم Terminator 2 با خرید این نسخه محدود می‌توانند علاوه بر در اختیار داشتن این فیلم در ۳ کیفیت مختلف، یک دست EndoArm واقعی ایستاده با امضای جیمز کمرون کارگردان این فیلم دریافت کنند.

همچنین این بسته محدود شامل چند جایزه هم می‌شود. مانند فیلم‌ها و پشت صحنه‌هایی که شما هیچ کجا ندیده و پیدا نمی‌کنید، فیلم‌ها و پشت صحنه‌هایی از کمرون، آرنولد شوارتزنگر و ادوارد فرلانگ. این بسته لیمیتد ادیشن با قیمت ۱۷۴.۹۹$ قیمت گذاری شده است. همچنین شما می‌توانید خود فیلم‌ها را با ۳ کیفیت مختلف به تنهایی در ۳ اکتبر با قیمت ۲۲.۹۹$ خریداری کنید.

بسته لیمیتد ادیشن شامل:یک دست EndoArm واقعیهر کدام از این دست‌ها شامل شماره مخصوص به خود و منحصر به فرد با امضای جیمز کامرون هستند

جایزه‌های ویژه این بسته:مستند ۵۵ دقیقه‌ای شامل مصاحبه اختصاصی با جیمز کامرون، آرنولد شوارتزنگر و ادوارد فرلانگ و....۲ فایل صوتی ویژه که شامل ۲۲ نفر از بازیگران و عوامل مانند جیمز کامرون و تهیه کننده اجرایی ویلیام ویشر است۳۰ دقیقه از مراحل ساخت ترمیناتور ۲تریلر‌ها۳ کیفیت مختلف از فیلم ترمیناتور ۲۲ صحنه حذف شده فیلم با فایل‌های صوتی مربوط به آن

لیمیتد ادیشن ترمیناتور ۲

لیمیتد ادیشن ترمیناتور ۲

نظر شما درباره این بسته لیمیتد ادیشن چیه؟‌ شما هم دوست دارید این باکس را داشته باشید؟

منبع : زومجی

label دوشنبه, 02 مرداد 1396 11:33

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram