Scroll down

انتشار اولین تصاویر مفهومی سریال Judge Dredd: Mega City One

انتشار اولین تصاویر مفهومی سریال Judge Dredd: Mega City One

انتشار اولین تصاویر مفهومی سریال Judge Dredd: Mega City One

استودیو IM Global و کمپانی بازیسازی Rebellion اولین تصاویر مفهومی سریال Judge Dredd: Mega City One را منتشر کردند.

اردیبهشت امسال، استودیو IM Global اعلام کرد که در حال ساخت سریالی تلویزیونی براساس داستان قاضی درد (Judge Dredd) است. این سریال تلویزیونی براساس کتاب‌های کامیک 2000AD تولید و ساخته می‌شود و نام این سریال لایو اکشن قرار است «قاضی درد: مگا سیتی وان» (Judge Dredd: Mega City One) باشد. حال وب‌سایت IGN اولین تصاویر مفهومی این سریال را منتشر کرده است. در اولین تصویر که Democracy March نام دارد، خیابان‌های معلق در هوا شهر مگا سیتی وان و یک نمای کلی از این شهر شامل مجسمه آزادی، نمایش داده شده است. این تصویر در واقع اشاره‌ای به اتفاقات کامیک آمریکا (America) دارد که یکی از محبوب‌ترین داستان‌های قاضی درد است که تغییرات بزرگ و مهمی را در این شخصیت و دنیای کامیک آن ایجاد می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Judge Dredd: Mega City One

در دومین تصویر مفهومی سریال که Lowlife Arrival نام دارد، پایین‌ترین و فقیرترین بخش شهر مگا سیتی وان نمایش داده می‌شود. این تصویر در واقع خط داستانی کامیک Low Life را نشان می‌دهد که قاضی‌ها باید در فقیرترین بخش شهر مگا سیتی وان فعالیت و با کسانی که قصد انجام اهدافی شوم یا خلاف قانون را داشته باشند، برخورد و آن‌ها را مجازات کنند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Judge Dredd: Mega City One

اگر ارتباط این تصاویر به کامیک‌های اصلی این مجموعه درست باشد، می‌توان نتیجه گرفت که وعده جیسون کینگزلی، تهیه کننده سریال Judge Dredd: Mega City One در مورد استفاده از خط‌های داستانی مختلف در این سریال محقق خواهد شد، اما برخی دیگر اعتقاد دارند که این تصاویر نشان دهنده گسترده بودن شهر مگا سیتی وان در این سریال است. این تصاویر در اواخر سال گذشته میلادی طراحی و تکمیل شده‌اند که نشان می‌دهد که مراحل پیش تولید سریال Judge Dredd: Mega City One مدتی طولانی است که آغاز شده است.

با این حال، تاکنون اطلاعات زیادی از سریال Judge Dredd: Mega City One از جمله خلاصه داستان، بازیگران، تاریخ پخش، سازندگان سریال و شبکه پخش کننده، منتشر نشده است، اما کارل اوربان بازیگر فیلم Dredd (درد) محصول سال ۲۰۱۲، در مصاحبه اخیر خود تایید کرده که مذاکراتی را با سازندگان سریال Judge Dredd: Mega City One برای بازی دوباره در نقش قاضی درد داشته است. با این حال، اوربان گفت تنها در صورتی بازخواهد گشت که سریال در مسیر درستی قرار گرفته باشد.

منبع : زومجی

label دوشنبه, 23 مرداد 1396 11:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram