Scroll down

احتمال حضور دو سیاره قدیمی مجموعه جنگ ستارگان در فیلم Han Solo

احتمال حضور دو سیاره قدیمی مجموعه جنگ ستارگان در فیلم Han Solo

احتمال حضور دو سیاره قدیمی مجموعه جنگ ستارگان در فیلم Han Solo

به نظر می‌رسد که قرار است در فیلم مورد انتظار هان سولو (Han Solo) شاهد دو سیاره قدیمی مجموعه جنگ ستارگان باشیم.

علاوه بر اینکه در فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) شاهد معرفی شخصیت‌های جدید هستیم، نظاره‌گر معرفی سیاره‌های جدیدی نیز بوده‌ایم. به‌عنوان مثال، در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) شاهد دو سیاره جدید کریت (Crait) و کانتو بایت (Canto Bight) خواهیم بود. این موضوع باعث می‌شود که فیلمسازان بتوانند دنیای جنگ ستارگان را گسترش بدهند و اتفاقات فیلم را در محیط‌های جدیدی روایت کنند. علاوه بر حضور نسخه‌های جوان‌تر شخصیت‌های قدیمی مجموعه جنگ ستارگان، قرار است در فیلم Han Solo شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز باشیم.

در حال حاضر می‌دانیم که وودی هارلسون قرار است نقش شخصیتی به نام بکت و امیلیا کلارک نقش شخصیتی به‌نام کیرا را در فیلم Han Solo بازی کند. با وجود اینکه انتظار می‌رود شاهد سیاره‌های جدیدی در دنیای جنگ ستارگان در این فیلم نیز باشیم، اما به نظر می‌رسد که در این فیلم قرار است از سیاره‌های قدیمی یا کمتر استفاده‌شده، بیشتر استفاده شود. با توجه به تصاویری که پیش از این از فیلم Han Solo منتشر شده بود، به نظر می‌رسد که قرار است در این فیلم به سیاره تاتویین (Tatooine) بازگردیم و بار دیگر شخصیت جابا هات (Jabba the Hutt) را ملاقات کنیم. 

Han Solo

حال در شماره جدید پادکست Making Star Wars اطلاعات تازه‌ای از فیلم Han Solo منتشر شده است. این گروه ادعا می‌کند که دو سیاره کورلیا (Corellia) و کسل (Kessel) بخشی از روایت داستان هان سولو در فیلم مستقل این شخصیت محبوب خواهد بود. این گروه اضافه می‌کند که اتفاقات در این دو سیاره در دو دوره زمانی مختلف رخ خواهد داد که در بخش اول آن، هان سولو تنها ۶ سال سن دارد و در بخش دوم آن هان سولو سنی در حدود ۱۸ تا ۲۴ سال خواهد داشت. طرفداران قدیمی مجموعه جنگ ستارگان به‌خوبی می‌دانند که این دو سیاره اهمیت زیادی برای این شخصیت دارد. کورلیا خانه سابق هان سولو بوده است و در سیاره دوم نیز داستان معروف Kessel Run روایت شده و در این سیاره سفینه فضایی میلینیوم فالکون ساخته شده است.

Star Wars: The Last Jedi

پیش از این طرفداران با توجه به تصاویر و ویدیوهایی که از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Han Solo فاش شده بود، نظریه‌هایی را در ارتباط با این فیلم ارائه کرده‌ بودند. در برخی از این تصاویر به نظر می‌رسد که هان سولو در سیاره کورلیا حضور دارد. احتمالا بخش اول این فیلم در این سیاره اتفاق خواهد افتاد که در آن هان پیش از تبدیل شدن به یک دزد فضایی، در یک مسابقه فضایی شرکت می‌کند. پس از آن انتظار می‌رود که هان سولو به سیاره کسل سفر کند. با این حال، طرفداران ترجیح می‌دهند سوالاتی که پیش از این پرسیده یا جواب داده نشده بود، در فیلم Han Solo مطرح و به آن‌ها پاسخ داده شود. 

Han Solo And Lando Calrissian

داستان فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) که اولین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان بود، بر اساس تنها یک نوشته کوتاه در ابتدای فیلم A New Hope نوشته و ساخته شده است. همین موضوع باعث شد تا یک داستان هیجان‌انگیز دیگر از دنیای جنگ ستارگان را مشاهده کنیم و انتظار می‌رود که در فیلم Han Solo نیز شاهد یک روند مشابه باشیم. کارگردانی این فیلم بر عهده ران هاوارد خواهد بود و لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

منبع : زومجی

label دوشنبه, 27 شهریور 1396 19:31

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram