Scroll down

تصویر جدیدی از فیلم The First Purge منتشر شد

تصویر جدیدی از فیلم The First Purge منتشر شد

تصویر جدیدی از فیلم The First Purge منتشر شد

به‌تازگی پوستر جدیدی از فیلم The First Purge منتشر شده که معنای خاصی پشت آن نهفته است.

جدیدترین قسمت از سری فیلم The Purge (پاکسازی) در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد و قرار است با داستان خود، به زمان گذشته سفر کند. چندی پیش بود که کمپانی یونیورسال در طی بیانیه‌ای تایید کرد که فیلم The Purge 4 (پاکسازی 4) به نام The First Purge (اولین پاکسازی) یک اثر پیش درآمد برای سری فیلم پاکسازی و قسمت اول آن خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی بلوم هاوس (Blumhouse) که یکی از سازندگان اصلی این سری فیلم است، برای هیجان‌زده‌تر کردن طرفداران، علاوه بر انتشار پوستری جدید، یک خلاصه رسمی از آن به همراه لیست بازیگران منتشر کرده است.

خلاصه رسمی فیلم اولین پاکسازی به شرح زیر است:

در پشت هر سنتی، یک انقلاب جا خشک کرده است. در روز استقلال بعدی، ما شاهد یک رویداد سالانه که ۱۲ ساعت بی‌قانونی را فراهم می‌کند خواهیم بود. به جنبشی که در ابتدا تنها به عنوان یک آزمایش ساده برگزار شده بود، خوش آمد بگویید. آن هم جنبشی نیست جز اولین پاکسازی. برای کاهش دادن یک درصد از بخش آمار جرم و جنایت در طی یک سال، انجمن New Founding Fathers of America (یا به اختصار همان NFFA)، یک نظریه جامعه شناختی را مورد آزمایش خود قرار می‌دهند. این انجمن قصد دارند به واسطه این نظریه، بخش بسیار زیادی از خشونت و جرم و جنایت را به مدت یک شب به شهر خاص و آزمایشی که تحت نظر خودشان است ببرند. اما زمانی که خشونت ستمگران با خشم حاشیه‌نشینان روبه‌رو می‌شود، منجر به این موضوع می‌شود که این خشونت و بیماری از مرز شهر آزمایشی خارج شده و کم کم در شهر‌های مختلف این ایالت پخش می‌شود.

The First Purge

اگرچه اولین پوستر رسمی منتشر شده از این اثر بسیار ظاهر ساده‌ای دارد اما قدرتمند است. همانطور که شما در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عنوان فیلم یعنی همان The First Purge روی کلاهی قرمز دوخته شده است. مشاهده این کلاه ما را یاد «Make America Great Again» می‌اندازد که مربوط به کمپین نامزدی ریاست جمهوری دونالد ترامپ بود.

اگرچه هنوز به طور واضح مشخص نیست که هر کدام از بازیگران انتخاب شده قرار است نقش کدام از شخصیت‌های این اثر را ایفا کنند اما به‌تازگی لیست جدید و کاملی از بازیگران این منتشر شده است. یلان نوئل، لکس اسکات دیویس، جویون وید، لورین ولز و مریسا تومی از جمله هنرمندان محبوبی هستند که حضورشان در فیلم The First Purge تایید شده است. برای مریسا تومی، این فیلم دومین اثری محسوب می‌شود که در طی هفته‌های اخیر حضور او تایید شده و داستان آن حول محور یک دنیای ویرانه می‌چرخد؛ اثر دیگری که تومی قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد، فصل دوم سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) است که از شبکه Hulu پخش می‌شود. کارگردانی این فیلم بر عهده جرارد مک‌ماری خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جیمز دیمانکو، خالق و کارگردان سه قسمت اول فیلم The Purge بوده است.

چهارمین قسمت از سری فیلم The Purge، یعنی فیلم The First Purge برای اکران در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۸ (۱۳ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 12 بهمن 1396 15:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram