Scroll down

مت ریوز به شایعات خروج خود از پروژه فیلم The Batman پاسخ داد

مت ریوز به شایعات خروج خود از پروژه فیلم The Batman پاسخ داد

مت ریوز به شایعات خروج خود از پروژه فیلم The Batman پاسخ داد

مدتی است که شایعاتی حول محور مت ریوز مطرح شده که عنوان می‌کنند او قرار است پروژه تولید فیلم The Batman را رها کند. حال او در توییتر به تمامی شایعات پاسخ داده است.

جان کمپی در یکی از ویدئوهایی که اخیرا در صفحه رسمی یوتیوب خود به اشتراک گذاشته، اعلام کرد که تعدادی خبر بد در رابطه با کمپانی دی سی در راه است که به زودی منتشر خواهد شد. از همان زمانی که این ویدئو به اشتراک گذاشته شد، طرفداران به‌شدت در حال تلاش هستند تا بفهمند این خبرهای بد در رابطه با چه موضوع و پروژه‌ای است. حال در این میان، تنها نتیجه خوب و عقلانی‌ای که به ذهن طرفداران خطور کرد، این بود که مت ریوز، نویسنده و کارگردان اثر اختصاصی بتمن یعنی فیلم The Batman (بتمن) بخواهد از پروژه تولید این اثر کناره گیری کند. چند ساعت بعد از انتشار این ویدئو، سایت خبری The Wrap داستانی را اجرا و در آن عنوان کرد که اصلا موضوع این نیست. این سایت معتقد است که کار کمپی نه‌تنها اصلا جالب نبوده، بلکه عجیب و غریب هم بوده و حتی او در ویدئوی خود هیچ اشاره‌ای به اینکه منظورش چیست و درباره چه چیزی صحبت می‌کند نکرده است. 

حال از آنجایی که این موضوع به اصطلاح «شایعه» دیگر دست به دست چرخیده و سر و صدای بسیار زیادی هم کرده است، باعث شده که توجه بسیاری از منابع معتبر همچون خود مت ریوز هم به آن جلب شود و واکنشی از خود نشان دهند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلمساز هالیوودی به‌تازگی در توییتر خود، به پیام یکی از طرفداران پاسخ داد و کاملا کوتاه و واضح نوشت که این اتفاق رخ نداده و او هنوز به این اثر اقتباسی براساس کتاب‌های کمپانی دی سی کامیکس تعهداتی دارد. به‌تازگی گزارش شده که مت ریوز همچنان مشغول فعالیت و ویرایش فیلمنامه فیلم بتمن است. با این تفاسیر، چه کسی می‌داند که این مرحله چه مدت طول خواهد کشید و او چه زمانی تصمیم می‌گیرد که پشت دوربین بنشیند و ساخت فیلم اختصاصی بتمن را آغاز کند.

در هر صورت، موضوع رد شایعه توسط مت ریوز خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای برای ما و طرفداران بود؛ زیرا متوجه شدیم که او هنوز تصمیم ندارد که کار را کنار بگذارد و پروژه را ترک کند. حال با این شرایط، اینکه فیلم اختصاصی بتمن در آینده به چه شکل خواهد شد و باز چه اتفاقاتی بر سر آن رخ خواهد داد اصلا مشخص نیست و باید صبر کنیم و ببینیم که باز چه پیش خواهد آمد. شاید در آینده‌ای نزدیک و در مراسم کامیک کانی که پیش رو داریم، بتوانیم شاهد انتشار خبرهای خوب و امیدوار کننده‌ای از سمت کمپانی دی‌سی و همچنین کمپانی برادران وارنر باشیم. 

منبع : زومجی

label شنبه, 12 اسفند 1396 16:45

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram