Scroll down

تاریخ اکران فیلم The Crow با نقش آفرینی بازیگر سریال Game of Thrones، اعلام شد

تاریخ اکران فیلم The Crow با نقش آفرینی بازیگر سریال Game of Thrones، اعلام شد

تاریخ اکران فیلم The Crow با نقش آفرینی بازیگر سریال Game of Thrones، اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران ریبوت فیلم کلاغ (The Crow) با بازی جیسون موموآ را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران ریبوت فیلم The Crow با بازی جیسون موموآ و دو فیلم دیگرش را تایید و اعلام کرده است. این فیلم مورد انتظار که سال‌هاست  مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند، قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. جیسون موموآ، بازیگر و ستاره نقش آکوامن در دنیای سینمایی دی سی، در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. کرین هاردی، کارگردان فیلم The Nun (راهبه)، کارگردانی فیلم The Crow را بر عهده خواهد داشت. نیک کیو و کلیف دورفمن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله دیگر بازیگران یا خلاصه داستان فیلم منتشر نشده است.

با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود دوباره کلاغ (The Crow Reborn) نام احتمالی ریبوت فیلم The Crow خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که سونی پیکچرز تصمیم گرفته تا این فیلم را با یک نام ساده‌تر تولید و منتشر کند. اولین فیلم The Crow که اقتباسی از کتاب کمیک جیمز اوبار با همین نام بود، در سال ۱۹۹۴ به روی پرده رفت. این فیلم با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد و به موفقیت  تجاری و مالی خوبی دست پیدا کرد، اما مرگ ناگهانی براندون لی، ستاره اصلی این فیلم، تمامی این مجموعه را تحت الشعاع خود قرار داد. فیلم The Crow: City of Angels (کلاغ: شهر فرشتگان) که دنباله اتفاقات فیلم اول بود، در سال ۱۹۹۶ اکران شد و شکست بزرگی را برای سازندگان آن در پی داشت.

Jason Momoa

علاوه بر این، کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم A Dog’s Way Home برای اکران در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. ادوارد جیمز آلموس، الکساندرا شیپ، اشلی جاد، جونا هاور-کینگ و وس استودی، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم A Dog’s Way Home اقتباسی از رمانی به‌همین نام اثر بروس کامرون است که خود او کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد و چارلز مارتین اسمیت کارگردانی فیلم A Dog’s Way Home را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Miss Bala نیز قرار است در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. این فیلم در اصل بازسازی فیلمی به همین نام است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود و در نسخه جدید فیلم Miss Bala قرار است شاهد نقش آفرینی جینا رادریگز و مت لوریا باشیم. کارگردانی این فیلم بر عهده کاترین هاردویک خواهد بود و گرت دانت آلکاسر کار نوشتن فیلمنامه فیلم Miss Bala را بر عهده دارد.

منبع : زومجی

label شنبه, 12 اسفند 1396 15:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram