Scroll down

آل پاچینو به جمع بازیگران جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوست

آل پاچینو به جمع بازیگران جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوست

آل پاچینو، ستاره بزرگ هالیوود، به جمع بازیگران فیلم Once Upon a Time in Hollywood اضافه شد؛ او در نقش ایجنت شخصیت لئوناردو دی کاپریو  ایفای نقش می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، آل پاچینو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Scent of a Woman، به جمع بازیگران نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوسته است. پاچینو قرار است نقش ماروین شوارز را بازی کند که این شخصیت، یک شخصیت خیالی و داستانی است و او در واقع نقش ایجنت شخصیت لئوناردو دی کاپریو را بر عهده دارد. این در حالی است که اخیرا حضور هفت بازیگر جدید در فیلم Once Upon a Time in Hollywood تایید و اعلام شده است. دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون و نیکولاس هموند، این هفت بازیگری هستند که اخیرا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند.

همچنین فیلم Once Upon a Time in Hollywood اولین همکاری آل پاچینو با تارانتینو خواهد بود. علاوه بر این بازیگران، لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، تیم راث و مایکل مدسن، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در جدیدترین فیلم تارانتینو تایید و اعلام شده است. داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود. این اتفاق در ۹ آگوست سال ۱۹۶۹ در شهر لس آنجلس آمریکا رخ داد.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. در حال حاضر این فیلم مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز خواهد شد.

منبع : زومجی

label جمعه, 18 خرداد 1397 09:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram