Scroll down

فیلم های بازیگر Suga شوگا

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Suga ( شوگا )
3 فیلم imdb wiki

شوگا

مین یونگی (به کره‌ای: 민윤기؛ زادهٔ ۹ مارس ۱۹۹۳) که با نام‌های هنری شوگا (به انگلیسی: Suga) و آگوست دی (به انگلیسی: Agust D) شناخته می‌شود، رپر، ترانه‌سرا و تهیه‌کنندهٔ موسیقی اهل کرهٔ جنوبی است. او در سال ۲۰۱۳، به‌عنوان عضوی از گروه پسرانهٔ کره‌ای بی‌تی‌اس، تحت نظر بیگ هیت میوزیک آغاز به کار کرد. در سال ۲۰۱۶، نخستین میکس‌تیپ انفرادی خود را با عنوان آگوست دی، منتشر کرد. در ۲۰۱۸، باری دیگر این میکس‌تی ... ادامه ...

مین یونگی (به کره‌ای: 민윤기؛ زادهٔ ۹ مارس ۱۹۹۳) که با نام‌های هنری شوگا (به انگلیسی: Suga) و آگوست دی (به انگلیسی: Agust D) شناخته می‌شود، رپر، ترانه‌سرا و تهیه‌کنندهٔ موسیقی اهل کرهٔ جنوبی است. او در سال ۲۰۱۳، به‌عنوان عضوی از گروه پسرانهٔ کره‌ای بی‌تی‌اس، تحت نظر بیگ هیت میوزیک آغاز به کار کرد. در سال ۲۰۱۶، نخستین میکس‌تیپ انفرادی خود را با عنوان آگوست دی، منتشر کرد. در ۲۰۱۸، باری دیگر این میکس‌تیپ را برای خرید دیجیتال و استریم منتشر نمود. این بازنشر، در جدول آلبوم‌های ملل بیلبورد شمارهٔ سه شد. شوگا در سال ۲۰۲۰، دومین میکس‌تیپ خود، دی-۲، را منتشر کرد. این میکس‌تیپ از نظر تجاری، در شمارهٔ ۱۱ بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده، هفت جدول آلبوم‌های بریتانیا و دوی جدول آلبوم‌های ای‌آرآی‌ای استرالیا جای گرفت. بیش از ۱۰۰ ترانه از شوگا در انجمن حق تکثیر موسیقی کره ثبت شده و او در ترانه‌سرایی و تهیه‌کنندگی آن‌ها نقش داشته‌است؛ از آن جمله می‌توان به «شراب» از سوران اشاره کرد که در جدول موسیقی گائون دوم شد و در مراسم جوایز موسیقی ملون ۲۰۱۷، جایزهٔ بهترین قطعهٔ سول/آراندبی سال را از آن خود کرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram