Scroll down

فیلم های بازیگر Samhain سوون جشن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Samhain ( سوون (جشن) )
1 فیلم imdb wiki

سوون (جشن)

سوون(به انگلیسی: Samhain) (, ، یا ) که گاهی به طور غلط به صورت سَمْهِین تلفظ می‌شود یک جشن برداشت محصول گائلیک (از شاخه‌های سلت‌ها) است که ۳۱ اکتبر-۱ نوامبر برگزار می‌شد. از قرن نوزدهم این جشن به صورت «سال نوی سلت‌ها» توسط جان ریس و جیمز فریزر معرفی شد.تاریخ این جشن با جشن کاتولیک روز همه قدیسان (بعدها روز همه ارواح) از سده هشتم میلادی یکی است. این جشن بر جشن کنونی سکولار هالووین تأثیر زیادی داشته ... ادامه ...

سوون(به انگلیسی: Samhain) (, ، یا ) که گاهی به طور غلط به صورت سَمْهِین تلفظ می‌شود یک جشن برداشت محصول گائلیک (از شاخه‌های سلت‌ها) است که ۳۱ اکتبر-۱ نوامبر برگزار می‌شد. از قرن نوزدهم این جشن به صورت «سال نوی سلت‌ها» توسط جان ریس و جیمز فریزر معرفی شد.تاریخ این جشن با جشن کاتولیک روز همه قدیسان (بعدها روز همه ارواح) از سده هشتم میلادی یکی است. این جشن بر جشن کنونی سکولار هالووین تأثیر زیادی داشته است. گال‌ها عقیده داشتند که در این روز ارواح مردگان به دیدار زندگان می‌آید.زبان‌های گائلیک در قرون وسطی این جشن را به صورت جشنی بر پایان برداشت محصول و پایان نیمه روشن سال و شروع نیمه تاریک سال شمرده‌اند. در این جشن المان‌های زیادی از جشن روز مردگان به چشم می‌خورد همچنین ایجاد آتش و بازی در کنار آن از مراسم‌های جشن بود.
این جشن توسط بعضی از نئوپگانها گرامی داشته می‌شود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram