Scroll down

فیلم های بازیگر Emilia McCarthy امیلیا مک‌کارتی مرتب سازی بر اساس سال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Emilia McCarthy ( امیلیا مک‌کارتی ) مرتب سازی بر اساس سال
6 فیلم imdb wiki

امیلیا مک‌کارتی

امیلیا مک‌کارتی (انگلیسی: Emilia McCarthy؛ زادهٔ ۲۸ اوت ۱۹۹۷) بازیگر کانادایی است. او در نقش ابی آکرمن در حداکثر و خرد کردن که اولین نقش اصلی او در یک سریال تلویزیونی بود، بازی می‌کند. این توسط وای‌تی‌وی تولید می‌شود و همچنین در نیکلودئون پخش می‌شود. او در سریال تلویزیونی نتفلیکس باغ شوکران نقش یکی از دختران دوقلوی کلانتر سورن، آلیسا سورن را بازی کرد. مک‌کارتی همچنین در فیلم اصلی کانال دیزنی زاپ ش ... ادامه ...

امیلیا مک‌کارتی (انگلیسی: Emilia McCarthy؛ زادهٔ ۲۸ اوت ۱۹۹۷) بازیگر کانادایی است. او در نقش ابی آکرمن در حداکثر و خرد کردن که اولین نقش اصلی او در یک سریال تلویزیونی بود، بازی می‌کند. این توسط وای‌تی‌وی تولید می‌شود و همچنین در نیکلودئون پخش می‌شود. او در سریال تلویزیونی نتفلیکس باغ شوکران نقش یکی از دختران دوقلوی کلانتر سورن، آلیسا سورن را بازی کرد. مک‌کارتی همچنین در فیلم اصلی کانال دیزنی زاپ شده نقش تیلور دین را بازی کرد. در سال ۲۰۱۸، او نقش لیسی را در یکی از محصولات شبکه دیزنی با نام زامبی‌ها به تصویر کشید و دوباره این نقش را در زامبی‌ها ۲ و زامبی‌ها ۳ ایفا کرد.
در ژوئیه ۲۰۱۳، او کار بر روی فیلم نقشه‌های ستاره‌های سینما را با بازی کایلا آغاز کرد. این فیلم در ۱۴ آوریل ۲۰۱۴ در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآمد و بازخوردهای مثبتی را به دنبال داشت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram