Scroll down

فیلم های بازیگر Mike Wallace مایک والاس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Mike Wallace ( مایک والاس )
20 فیلم imdb wiki

مایک والاس

مایرون لئون "مایک" والاس (به انگلیسی: Myron Leon "Mike" Wallace)؛ (۹ مه ۱۹۱۸ – ۷ آوریل ۲۰۱۲)، روزنامه‌نگار، تهیه‌کننده و مجری سرشناس آمریکایی بود.
دوران فعال زندگی حرفه‌ای این روزنامه‌نگار، بیش از شش دهه بود، مجری و تهیه‌کننده یکی از مشهورترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی آمریکا به نام ۶۰ دقیقه بود. او در این برنامه با صدها تن از چهره‌های برجسته عالم سیاست، فرهنگ و ورزش گفتگوی رودررو انجام ... ادامه ...

مایرون لئون "مایک" والاس (به انگلیسی: Myron Leon "Mike" Wallace)؛ (۹ مه ۱۹۱۸ – ۷ آوریل ۲۰۱۲)، روزنامه‌نگار، تهیه‌کننده و مجری سرشناس آمریکایی بود.
دوران فعال زندگی حرفه‌ای این روزنامه‌نگار، بیش از شش دهه بود، مجری و تهیه‌کننده یکی از مشهورترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی آمریکا به نام ۶۰ دقیقه بود. او در این برنامه با صدها تن از چهره‌های برجسته عالم سیاست، فرهنگ و ورزش گفتگوی رودررو انجام داد.
مایک والاس به ایران نیز سفر کرد و در میان گفتگوهای جنجالی و معروفش، مصاحبه با محمد رضا پهلوی، شاه ایران، سید روح‌الله خمینی، بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی و محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران است.
در مورد مایک والاس می‌گفتند که او با اشخاص مصاحبه نمی‌کند، بلکه آن‌ها را مورد بازجوئی قرار می‌دهد و مشتشان را باز می‌کند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram