Scroll down

فیلم های بازیگر Deeyah Khan دیا خان

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Deeyah Khan ( دیا خان )
1 فیلم imdb wiki

دیا خان

دیا خان (Deeyah Khan) (زاده ۷ اوت ۱۹۷۷ در اسلو، نروژ)، کارگردان، تولیدکننده موسیقی، آهنگساز، و فعال حقوق بشر اهل نروژ است. او از تبار پنجابی/پشتون است.

فیلم «باناز، داستان یک عشق» که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی دیا خان ساخته شد در جایزه امی سال ۲۰۱۳ و چند جایزه دیگر را برد. موضوع این فیلم زندگی و مرگ «باناز محمود»، زن کردتبار تبعه بریتانیا است که خانواده او در سال ۲۰۰۶ میلادی به خاطر مسئله ناموس ... ادامه ...

دیا خان (Deeyah Khan) (زاده ۷ اوت ۱۹۷۷ در اسلو، نروژ)، کارگردان، تولیدکننده موسیقی، آهنگساز، و فعال حقوق بشر اهل نروژ است. او از تبار پنجابی/پشتون است.

فیلم «باناز، داستان یک عشق» که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی دیا خان ساخته شد در جایزه امی سال ۲۰۱۳ و چند جایزه دیگر را برد. موضوع این فیلم زندگی و مرگ «باناز محمود»، زن کردتبار تبعه بریتانیا است که خانواده او در سال ۲۰۰۶ میلادی به خاطر مسئله ناموس قصد جان او را کرده و به سفارش خانواده‌اش به قتل رسید.
دیا خان آلبوم‌های موسیقی چندی به بازار آورده که از آن جمله است: زن نوردیک، زن ایرانی، و پژواک‌های سِند. آلبوم زن ایرانی. مجموعه‌ای است از آوازهای چندین هنرمند زن ایرانی.
و از همکاران تهیه آلبوم «بشنو از ممنوعه‌ها» (Listen To The Banned) است که مجموعه‌ای است موسیقی‌های ممنوع‌شده در خاورمیانه، آفریقا، و آسیا.
دیا به خاطر فعالیت‌های خود در پشتیبانی از آزادی بیان چندین جایزه، ازجمله جایزه اوسیتزکی سال ۲۰۱۲، را دریافت کرده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram