Scroll down

فیلم های بازیگر Elle Evans ال ایوانز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Elle Evans ( ال ایوانز )
3 فیلم imdb wiki

ال ایوانز

ال ایوانز بلامی (متولد Lindsey Gayle Evans؛ ۹ دسامبر 1989) یک مدل و بازیگر آمریکایی است که در لس آنجلس زندگی و کار می‌کند. او در موزیک ویدیو " خطوط تار " ظاهر شد. او همچنین یکی از چهره‌های لوازم آرایشی NYX است.لیندسی گیل ایوانز (که بعدها به نام ال ایوانز شناخته شد) در ۹ دسامبر ۱۹۸۹ در پاریس، تگزاس به دنیا آمد و در بلانچارد، لوئیزیانا بزرگ شد. او در دبیرستان نورث وود تحصیل کرد و در دانشگاه ایالتی ن ... ادامه ...

ال ایوانز بلامی (متولد Lindsey Gayle Evans؛ ۹ دسامبر 1989) یک مدل و بازیگر آمریکایی است که در لس آنجلس زندگی و کار می‌کند. او در موزیک ویدیو " خطوط تار " ظاهر شد. او همچنین یکی از چهره‌های لوازم آرایشی NYX است.لیندسی گیل ایوانز (که بعدها به نام ال ایوانز شناخته شد) در ۹ دسامبر ۱۹۸۹ در پاریس، تگزاس به دنیا آمد و در بلانچارد، لوئیزیانا بزرگ شد. او در دبیرستان نورث وود تحصیل کرد و در دانشگاه ایالتی نورث وسترن تحصیل کرد و در آنجا در رشته روزنامه‌نگاری پخش شد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram