Scroll down

فیلم های بازیگر Akon ایکان مرتب سازی بر اساس سال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Akon ( ایکان ) مرتب سازی بر اساس سال
8 فیلم imdb wiki

ایکان

ایکان (به انگلیسی: Akon) (تلفظ آی‌پی‌ای: /ˈeɪ.kɑn/) (زادهٔ ۳۰ آوریل ۱۹۷۳) خواننده، آهنگساز و تهیه‌کننده هیپ هاپ و آر اند بی سنگالی-آمریکایی است. ایکان در سال ۲۰۰۴ با آهنگ «Locked Up» از اولین آلبوم خود Trouble به شهرت رسید. آهنگ «Smack That» در دومین آلبومش Konvicted نامزد جایزه گرمی شد. او مؤسس شرکت‌های Konvict Muzik و Kon Live Distribution است. او در بیش از ۱۳۰ ترانه به عنوان مهمان ظاهر شد و ۱۸ ... ادامه ...

ایکان (به انگلیسی: Akon) (تلفظ آی‌پی‌ای: /ˈeɪ.kɑn/) (زادهٔ ۳۰ آوریل ۱۹۷۳) خواننده، آهنگساز و تهیه‌کننده هیپ هاپ و آر اند بی سنگالی-آمریکایی است. ایکان در سال ۲۰۰۴ با آهنگ «Locked Up» از اولین آلبوم خود Trouble به شهرت رسید. آهنگ «Smack That» در دومین آلبومش Konvicted نامزد جایزه گرمی شد. او مؤسس شرکت‌های Konvict Muzik و Kon Live Distribution است. او در بیش از ۱۳۰ ترانه به عنوان مهمان ظاهر شد و ۱۸ ترانه به اعتبار او در فهرست بیلبورد هات ۱۰۰ قرار گرفت. او تنها هنرمندی است که در یک زمان ترانه‌هایش را با هم در مکان اول و دوم جدول بیلبورد هات ۱۰۰ قرار داده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram