Scroll down

فیلم های بازیگر Ricochet کمانه پرتابه مرتب سازی بر اساس امتیاز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ricochet ( کمانه (پرتابه) ) مرتب سازی بر اساس امتیاز
1 فیلم imdb wiki

کمانه (پرتابه)

کمانه (به انگلیسی: ricochet) بازگشت، جهش یا پرش از سطح به ویژه در مورد پرتابه است. بیشتر کمانه‌ها بر اثر تصادف ایجاد می‌شوند، در حالی که نیروی انحراف باعث کاهش سرعت پرتابه می‌شود ولی پرتابه همچنان می‌تواند پرانرژی و تقریباً به اندازه قبل از انحراف خطرناک باشد. احتمال کمانه کردن یکی از دلایل قانون رایج ایمنی اسلحه گرم «هرگز گلوله را به سطح صاف و سخت شلیک نکنید» است. کمانه‌ها می‌توانند با هر کالیبر ... ادامه ...

کمانه (به انگلیسی: ricochet) بازگشت، جهش یا پرش از سطح به ویژه در مورد پرتابه است. بیشتر کمانه‌ها بر اثر تصادف ایجاد می‌شوند، در حالی که نیروی انحراف باعث کاهش سرعت پرتابه می‌شود ولی پرتابه همچنان می‌تواند پرانرژی و تقریباً به اندازه قبل از انحراف خطرناک باشد. احتمال کمانه کردن یکی از دلایل قانون رایج ایمنی اسلحه گرم «هرگز گلوله را به سطح صاف و سخت شلیک نکنید» است. کمانه‌ها می‌توانند با هر کالیبری رخ دهند، اما گلوله‌های کوتاه یا گرد کمانه‌شده ممکن است صدایی قابل شنیدن ناشی از غلتیدن اشکال نامنظم تولید نکنند. گلوله‌های کمانه دار برای تیراندازی خطرناک هستند زیرا تا زمانی که سرعت کافی داشته باشند ممکن است باعث آسیب جانبی به حیوانات، اشیاء یا حتی شخصی که شلیک کرده است، شود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram