Scroll down

فیلم های بازیگر Ian Stevenson ایان استیونسن مرتب سازی بر اساس سال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ian Stevenson ( ایان استیونسن ) مرتب سازی بر اساس سال
3 فیلم imdb wiki

ایان استیونسن

ایان استیونسن (به انگلیسی Ian Stevenson) در سال ۱۹۱۸ در کانادا متولد شد و در سال ۲۰۰۷ در شارلوتزویل، ویرجینیا کشور ایالات متحده آمریکا درگذشت. او مدت ۵۰ سال در دانشکده پزشکی دانشگاه ویرجینیا به عنوان استاد و روانپزشک و مؤسس تحقیقات علمی در زمینه بازگشت به زندگی‌های گذشته فعالیت کرد.از سال ۱۹۶۷ تا هنگام درگذشتش ریاست بخش مطالعات شخصیتی و استاد بخش روانپزشکی دانشگاه ویرجینیا را برعهده داشت. شهرت او ... ادامه ...

ایان استیونسن (به انگلیسی Ian Stevenson) در سال ۱۹۱۸ در کانادا متولد شد و در سال ۲۰۰۷ در شارلوتزویل، ویرجینیا کشور ایالات متحده آمریکا درگذشت. او مدت ۵۰ سال در دانشکده پزشکی دانشگاه ویرجینیا به عنوان استاد و روانپزشک و مؤسس تحقیقات علمی در زمینه بازگشت به زندگی‌های گذشته فعالیت کرد.از سال ۱۹۶۷ تا هنگام درگذشتش ریاست بخش مطالعات شخصیتی و استاد بخش روانپزشکی دانشگاه ویرجینیا را برعهده داشت. شهرت او بیشتر برای تحقیقاتش دربارهٔ کودکانی است که به‌طور طبیعی و بدون کمک هیپنوتیزم زندگی گذشته‌شان را به خاطر می‌آوردند.
او نتایح تحقیقاتش را فقط برای جامعه عملی و دانشگاهی منتشر می‌کرد. نوشته‌های او شامل جزئیات تحقیقاتش به روش و زبان علمی و دانشگاهی می‌باشد که فهم آن برای خوانندگان معمولی دشوار است. تحقیقاتش که شامل ۳۰۰۰ مورد می‌باشد شامل گواهی‌هایی در تأیید زندگی‌های گذشته‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram