Scroll down

فیلم های بازیگر Bahar Pars بهار پارس مرتب سازی بر اساس سال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Bahar Pars ( بهار پارس ) مرتب سازی بر اساس سال
3 فیلم imdb wiki

بهار پارس

بهار پارس (زاده ۸ فروردین ۱۳۵۸- شیراز) یک هنرپیشه سوئدی، ایرانی‌تبار است. وی در زمینه تئاتر و سینما فعالیت می‌کند و در کشور سوئد اقامت دارد و علاوه بر تابعیت ایرانی، از سال ۱۹۹۵ تابعیت سوئدی نیز دارد. وی در سال ۲۰۱۵ بعنوان بهترین بازیگر زن سوئد جایزه مدیا را از آن خود کرد و در سال ۲۰۱۶ برای نقش پروانه در فیلم مردی به نام اوه نامزد جایزه سوسک طلایی از فستیوال استکهلم شد. این فیلم نماینده سوئد در اس ... ادامه ...

بهار پارس (زاده ۸ فروردین ۱۳۵۸- شیراز) یک هنرپیشه سوئدی، ایرانی‌تبار است. وی در زمینه تئاتر و سینما فعالیت می‌کند و در کشور سوئد اقامت دارد و علاوه بر تابعیت ایرانی، از سال ۱۹۹۵ تابعیت سوئدی نیز دارد. وی در سال ۲۰۱۵ بعنوان بهترین بازیگر زن سوئد جایزه مدیا را از آن خود کرد و در سال ۲۰۱۶ برای نقش پروانه در فیلم مردی به نام اوه نامزد جایزه سوسک طلایی از فستیوال استکهلم شد. این فیلم نماینده سوئد در اسکار۲۰۱۷ شد و بهار پارس گفته‌است که با وجود فرمان دونالد ترامپ مبنی بر اعمال محدودیت بر ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به خاک آمریکا، برای حضور در مراسم اسکار به آمریکا خواهد رفت.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram