Scroll down

فیلم های بازیگر Agnes Chow اگنس چاو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Agnes Chow ( اگنس چاو )
1 فیلم imdb wiki

اگنس چاو

اگنس چاو (چینی: 周庭�؛ زادهٔ ۳ دسامبر ۱۹۹۶) سیاستمدار و از فعالان دموکراسی اهل هنگ کنگ است. او عضو پیشین کمیته دائمی دموسیستو و سخنگوی سابق اسکولاریزم است. نامزدی او برای انتخابات میان‌دوره‌ای جزیره هنگ کنگ در سال ۲۰۱۸، که توسط گروه طرفدار دموکراسی حمایت می‌شد، به دلیل حمایت حزب او از خودفرمانی هنگ کنگ، توسط مقامات رد شد.اگنس چاو یکی از شخصیت‌های کلیدی «جنبش چتر» در سال ۲۰۱۴ به شمار می‌آمد. او از جم ... ادامه ...

اگنس چاو (چینی: 周庭�؛ زادهٔ ۳ دسامبر ۱۹۹۶) سیاستمدار و از فعالان دموکراسی اهل هنگ کنگ است. او عضو پیشین کمیته دائمی دموسیستو و سخنگوی سابق اسکولاریزم است. نامزدی او برای انتخابات میان‌دوره‌ای جزیره هنگ کنگ در سال ۲۰۱۸، که توسط گروه طرفدار دموکراسی حمایت می‌شد، به دلیل حمایت حزب او از خودفرمانی هنگ کنگ، توسط مقامات رد شد.اگنس چاو یکی از شخصیت‌های کلیدی «جنبش چتر» در سال ۲۰۱۴ به شمار می‌آمد. او از جمله کنشگرانی بود که در جریان اعتراض‌ها علیه‌ قانون امنیتی جنجالی چین در سال ۲۰۲۰ دستگیر شدند. اتهام او «همدستی با نیروهای خارجی» بود. او با وثیقه آزاد شده اما دستگیری‌اش‌ موجی از حمایت‌ها را برای او به همراه داشت.اگنس چاو از ۱۵ سالگی در سیاست فعال بوده است. طرفداران اگنس چو نام «مولان» (قهرمان افسانه‌ای زن چینی) را روی او گذاشته‌اند.وی برندهٔ جوایزی همچون ۱۰۰ زن بی‌بی‌سی شده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram