Scroll down

فیلم های بازیگر Firman فرمان حکم

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Firman ( فرمان (حکم) )
1 فیلم imdb wiki

فرمان (حکم)

فرمان (به پارسی باستان:framānā) (پارسی میانه: framān) که جمع عربی آن فرامین است، یک دستور رسمی است که از سوی شاه، شاهزاده، یا سایر مقام‌های عالی‌رتبه صادر شده باشد. تفاوت سند با فرمان، در شخصی، اداری یا قضایی بودن سند است در حالی که فرمان، دستور رسمی از سوی پادشاه است. در بعضی دوره‌های تاریخی، از عنوان‌های حکم یا رقم، و در در دوران ایلخانان، از عنوانِ یرلیغ برای این منظور استفاده می‌شد.تحقیق در مو ... ادامه ...

فرمان (به پارسی باستان:framānā) (پارسی میانه: framān) که جمع عربی آن فرامین است، یک دستور رسمی است که از سوی شاه، شاهزاده، یا سایر مقام‌های عالی‌رتبه صادر شده باشد. تفاوت سند با فرمان، در شخصی، اداری یا قضایی بودن سند است در حالی که فرمان، دستور رسمی از سوی پادشاه است. در بعضی دوره‌های تاریخی، از عنوان‌های حکم یا رقم، و در در دوران ایلخانان، از عنوانِ یرلیغ برای این منظور استفاده می‌شد.تحقیق در مورد چینش متنی، گرافیکی و اداری فرمان‌ها در حوزهٔ یک رشتهٔ فرعی از علم تاریخ به نام سندشناسی است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram