Scroll down

فیلم های بازیگر Xi Jinping شی جین پینگ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Xi Jinping ( شی جین پینگ )
1 فیلم imdb wiki

شی جین پینگ

شی جین پینگ (به چینی: 习近平) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۵۳) سیاست‌مدار چینی و عالیرتبه‌ترین مقام جمهوری خلق چین است که پست‌های دبیرکل حزب کمونیست چین و رئیس‌جمهور جمهوری خلق چین و رئیس کمیسیون مرکزی ارتش چین را بر عهده دارد. از آنجا که شی عالی‌ترین مناصب حزب، دولت و نظامی را برعهده دارد گاهی از او به عنوان «رهبر عالی‌مقام» چین یاد می‌شود. او به عنوان دبیرکل دارای یک کرسی در کمیته دائمی پلیتبوروی حزب کمونیست چی ... ادامه ...

شی جین پینگ (به چینی: 习近平) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۵۳) سیاست‌مدار چینی و عالیرتبه‌ترین مقام جمهوری خلق چین است که پست‌های دبیرکل حزب کمونیست چین و رئیس‌جمهور جمهوری خلق چین و رئیس کمیسیون مرکزی ارتش چین را بر عهده دارد. از آنجا که شی عالی‌ترین مناصب حزب، دولت و نظامی را برعهده دارد گاهی از او به عنوان «رهبر عالی‌مقام» چین یاد می‌شود. او به عنوان دبیرکل دارای یک کرسی در کمیته دائمی پلیتبوروی حزب کمونیست چین، عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری چین است.
در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۲ حزب کمونیست چین وی را به عنوان رهبر جدید این کشور و رئیس جدید کمیسیون مرکزی ارتش چین برگزید. در مارس ۲۰۱۸ کنگره ملی خلق با اصلاح قانون اساسی چین، محدودیت دوره‌های تصدی ریاست جمهوری و معاون ریاست جمهوری خلق چین را برداشت و کمیسیون نظارت ملی را ایجاد کرد. در ۱۷ مارس ۲۰۱۸، شی جین پینگ مجدداً برای ریاست جمهوری برگزیده شد و وانگ چی شان نیز معاون رئیس‌جمهور شد.همین‌طور وی در سال ۲۰۰۷ دبیرکل کمیته حزبی شهر شانگهای بود.
در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱، حزب کمونیست چین ایدئولوژی شی را «جوهر فرهنگ چین» اعلام کرد. این سومین قطعنامه اساسی حزب کمونیست چین از زمان تأسیس آن است. اولین قطعنامه در سال ۱۹۴۵ برای افزایش و تصویب قدرت مائو تسه‌تونگ به تصویب رسید.تصمیم به صدور یک قطعنامه دیگر در زمان شی به‌طور نمادین او را به وضعیت مائو قدرتمندترین رهبر چین می‌رساند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram