Scroll down

فیلم های بازیگر Jessica Jones جسیکا جونز مرتب سازی بر اساس امتیاز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jessica Jones ( جسیکا جونز ) مرتب سازی بر اساس امتیاز
8 فیلم imdb wiki

جسیکا جونز

جسیکا کمپل جونز (به انگلیسی: Jessica Campbell Jones) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است که توسط برایان مایکل بندیس و مایکل گیدوس خلق شده‌است و برای اولین بار در شمارهٔ ۱ از مجموعه کمیک اِیلیئِس در نوامبر ۲۰۰۱ حضور پیدا کرد. جسیکا جونز کارآگاه خصوصی و ابرقهرمانی پیشین، که مالک و تنها کارمند تحقیقات خصوصی ایلیئس بود. او همراه با همسرش لوک کیج، یکی از اعضای انت ... ادامه ...

جسیکا کمپل جونز (به انگلیسی: Jessica Campbell Jones) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است که توسط برایان مایکل بندیس و مایکل گیدوس خلق شده‌است و برای اولین بار در شمارهٔ ۱ از مجموعه کمیک اِیلیئِس در نوامبر ۲۰۰۱ حضور پیدا کرد. جسیکا جونز کارآگاه خصوصی و ابرقهرمانی پیشین، که مالک و تنها کارمند تحقیقات خصوصی ایلیئس بود. او همراه با همسرش لوک کیج، یکی از اعضای انتقام‌جویان جدید در طی کمپین عصر قهرمانی مارول ۲۰۱۰ شد.کریستن ریتر نقش جسیکا جونز را در مجموعه‌های تلویزیونی نتفلیکس با عنوان جسیکا جونز و مدافعان ایفا کرده است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram