Scroll down

فیلم های کارگردان Adam Curtis آدام کورتیس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Adam Curtis ( آدام کورتیس )
2 فیلم imdb wiki

آدام کورتیس

کوین آدام کورتیس (متولد ۲۶ می ۱۹۵۵) یک کارگردان فیلم ساز انگلیسی است. کورتیس زمینه علایق خود را پیرامون "قدرت و نحوه کارکرد آن در جامعه" می‌داند و آثار او در حوزه کشف روابط جامعه شناسی و روانشناسی و فلسفه و تاریخ سیاسی است. کورتیس شغل خود را به عنوان روزنامه نگاری توصیف می‌کند که رسانه اش فیلم است و می‌کوشد اتفاقات را از این طریق تشریح کند. فیلم‌های او چهار بار برنده جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانی ... ادامه ...

کوین آدام کورتیس (متولد ۲۶ می ۱۹۵۵) یک کارگردان فیلم ساز انگلیسی است. کورتیس زمینه علایق خود را پیرامون "قدرت و نحوه کارکرد آن در جامعه" می‌داند و آثار او در حوزه کشف روابط جامعه شناسی و روانشناسی و فلسفه و تاریخ سیاسی است. کورتیس شغل خود را به عنوان روزنامه نگاری توصیف می‌کند که رسانه اش فیلم است و می‌کوشد اتفاقات را از این طریق تشریح کند. فیلم‌های او چهار بار برنده جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا (BAFTA) شده‌است. وی در زندگی حرفه‌ای خود رابطه ای نزدیکی با بی بی سی داشته‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram