Scroll down

شبکه آمازون ساخت سریال The Tick را پس از دو فصل متوقف ساخت

شبکه آمازون ساخت سریال The Tick را پس از دو فصل متوقف ساخت

شبکه آمازون ساخت سریال The Tick را پس از دو فصل متوقف ساخت

بر اساس خبری جدید، به‌تازگی شبکه آمازون ساخت و تولید سریال The Tick (تیک) با بازی پیتر سرافیناویچ را پس از دو فصل، لغو کرد.

شبکه آمازون در تصمیمی جدید، سریال کمدی و ابرقهرمانی The Tick (تیک) با بازی پیتر سرافیناویچ را پس از پخش دو فصل، لغو کرد و طرفداران این سریال، باید با مجموعهٔ محبوب خود خداحافظی کنند. این سریال ابرقهرمانی توسط بن ادلاند که یک هنرمند و نویسنده دنیای کتاب‌های کامیک هم هست، ساخته شده است. بن ادلاند کسی بود که در ابتدا تنها مغز متفکرِ ساخت و طراحی خود کتاب شخصیت تیک بود و او بود که اولین بار کتاب‌هایی با محوریت این شخصیت حشره-مانند را منتشر کرد. هنرمندانی مانند پیتر سرافیناویچ در نقش شخصیت اصلی و ابرقهرمانی که شهر را از خطرات نجات می‌دهد و گریفین نیومن در نقش دوست و همکار تیک، با نام آرتور از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال کمدی و ابرقهرمانی حضور دارند و به هنرنمایی می‌پردازند.

بن ادلاند در توییتی خبر لغو ساخت فصل سوم این سریال را اعلام کرد که توییت وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

از اعلام این خبر که شبکه آمازون تصمیم به لغو ساخت سریال The Tick گرفته است، بسیار متأسفم. خجالت نمی‌کشم که بگویم این سریال، بازیگرانش، داستانش و پیامی را که می‌رساند دوست داشتم. سرنوشت این‌طور رقم خورد که من و همکارانم برای ادامهٔ این سریال، به دنبال جایی دیگر (غیر از شبکه آمازون) باشیم.

در سریال تیک، بازیگرانی چون پیتر سرافیناویچ، گریفین نیومن، والوری کوری، برندان هاینز، یارا مارتینز و جک ارل هارلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فصل ابتدایی این سریال شامل ۱۲ قسمت و فصل دوم ۱۰ قسمتی بود. این سریال در حدود ۲۰۰ کشور روی آنتن رفت و مشترکان آمازون پرایم همچنان می‌توانند به آرشیو قسمت‌های سریال The Tick دسترسی داشته باشند.

منبع : زومجی

label شنبه, 28 اردیبهشت 1398 17:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram