Scroll down

فیلم Mortal Kombat درجه سنی بزرگسال را دریافت کرد؛ وجود صحنه‌های فیتالیتی در فیلم تایید شد

فیلم Mortal Kombat درجه سنی بزرگسال را دریافت کرد؛ وجود صحنه‌های فیتالیتی در فیلم تایید شد

فیلم Mortal Kombat درجه سنی بزرگسال را دریافت کرد؛ وجود صحنه‌های فیتالیتی در فیلم تایید شد

طرفداران Mortal Kombat می‌توانند منتظر فیلمی خشن و خونین و وفادار به حال و هوای این مجموعه باشند.

بعد از سال‌ها قرار است فیلم جدیدی براساس مجموعه بازی‌های مورتال کامبت (Mortal Kombat) تولید شود و یکی از نگرانی‌های طرفداران مورتال کامبت، ملایم کردن احتمالی خشونت فیلم نسبت به بازی‌ها است. ولی اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که چنین چیزی رخ نخواهد داد و فیلم هم مثل آثار استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) دارای خشونت بالایی خواهد بود.

گرگ روسو، نویسنده فیلمنامه این اثر به‌تازگی در توییتر به صحبت‌هایی در مورد فیلم پرداخته و از درجه سنی بزرگسال (R) و حضور فیتالیتی‌ها (Fatality) در آن سخن گفته است:

می‌خواهم یک‌بار برای همیشه به بحث‌ها در مورد میزان خشونت فیلم پایان دهم و با قاطعیت اعلام می‌کنم که فیلم مورتال کامبت، اثری با درجه سنی بزرگسال خواهد بود و فیتالیتی‌ها هم به‌شکل کامل و واضح به نمایش درمی‌آیند. البته فعلاً برای اینکه بگوییم کدام فیتالیتی‌ها را در بازی خواهیم دید، خیلی زود است و باید خودتان صبر کنید و آن‌ها را روی پرده سینما ببینید!

هرچند در این سال‌ها آثاری برگرفته از مورتال کامبت تولید شده‌اند، از جمله Mortal Kombat: Legacy که یک مجموعه اینترنتی با ۱۹ قسمت بود، ولی فیلم جدید مورتال کامبت محصول نیو لاین سینما و برادران وارنر اولین فیلم سینمایی این مجموعه از سال ۱۹۹۷ خواهد بود؛ سالی که در آن شاهد اکران Mortal Kombat: Annihilation بودیم و یکی از بی‌کیفیت‌ترین آثار مرتبط با بازی‌های ویدیویی در سالن‌های سینما به نمایش درآمد.

فیلم مورتال کامبت به‌کارگردانی سیمون مک‌کویید و تهیه‌کنندگی جیمز وان (کارگردان Aquaman) که مراحل تولید خود را در استرالیا پشت سر می‌گذارد، برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) آماده می‌شود و چند روز قبل هم بازیگر نقش ساب زیرو (Sub-Zero) در این فیلم معرفی شد؛ جو تسلیم، هنرپیشه و رزمی‌کاری که پیش از این او را در آثاری چون The Raid و Fast & Furious 6 دیده بودیم.

منبع : زومجی

label شنبه, 22 تیر 1398 09:31

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram