Scroll down

بازیگر نقش سوپرمن در فیلم Shazam فاش شد

بازیگر نقش سوپرمن در فیلم Shazam فاش شد

بازیگر نقش سوپرمن در فیلم Shazam فاش شد

بازیگر نقش سوپرمن در فیلم شزم با توجه به انتشار یک عکس از پشت صحنه فیلم فاش شد. با ما و اطلاعات بیشتری از این خبر همراه شوید.

فیلم شزم با یک کامئو از سوپرمن به پایان رسید. با توجه به این‌که ما می‌دانیم این نقش توسط هنری کویل ایفا نشده است هیچ‌گاه چهره این بازیگر نشان داده نشد. حال با توجه به انتشار یک عکس از پشت صحنه این فیلم بالاخره هویت این بازیگر فاش شد. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اخیرا مشخص شده است که بازیگر و بدلکار، رایان هندلی نقش سوپرمن را در دقایق پایانی فیلم شزم (Shazam) بازی کرده است. او در صفحه اینستاگرام خودش عکسی از خودش را با لباس سوپرمن همراه با زکری لی وای منتشر کرده است. همانطور که مشخص است او لباس هنری کویل را بر تن دارد و در حقیقت در تمام مدت فیلم نقشی مضاعف برای لوی داشته است.

اخیرا جزئیات بیشتری در مورد حضور افتخاری هنری کویل به عنوان مورد فولادی فاش شده است و زمانی که ما هنوز واقعا نمی‌دانیم که این صحنه فیلم‌برداری شده است یا خیر، اما با دور شدن این هنرپیشه بریتانیایی از نقش و تصمیم وی مبنی بر آویختن شنل خود، او صحنه فیلم‌برداری را ترک نکرده است.

آن‌چیزی که بر سر سوپرمن در پرده بزرگ سینما می‌آید هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما طبق گزارش‌ها گفته می‌شود که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) به‌جای حرکت رو به جلو می‌خواهد سوپرگرل را در اولویت‌های خودش قرار دهد. به‌هرحال غیب این ابرقهرمان باید به گونه‌ای توضیح داده شود و البته که حتی کامئوهای بی‌سر بیشتری از کلارک کنت هم نمی‌تواند این قضیه را حل کند. در ادامه می‌توانید پست اینستاگرامی رایان هندلی را مشاهده کنید:

Ryan Handley

هنری کویل تنها بازیگر یک فیلم ابرقهرمانی نیست که خداحافظی زودهنگامی با وی داشته‌ایم. هلی بری یک زن گربه‌ای وحشتناک بود و تاثیر ان هتوی هم چنان سطحی بود که او اساسا تنها یک زن معمولی روی یک موتورسیکلت محسوب می‌شود. در نتیجه نسخه نسخه‌ی میشل فایفر زن گربه‌ای نمادین‌ترین نسخه‌ای است که پرده بزرگ سینما به‌روی خودش دیده است. متاسفانه ما تنها در یک فیلم توانستیم وی را در این لباس ببینیم.

با اینکه گفته می‌شد یک فیلم اختصاصی برای این بازیگر زن لیست شده است، اما هیچ‌گاه این اتفاق نیفتاد و حقیقت این است که طبق گزارش‌ها او با توجه به تمایل کمپانی برادران وارنر و جوئل شوماخر به فیلم‌های کودک پسندانه هرگز به مجموعه اصلی بتمن بازنخواهد گشت. این واقعا شرم‌آور است؛ چرا که قطعا زن گربه‌ای داستان‌های بسیار بیشتری برای گفته شدن دارد و میشل فایفر برای این نقش بسیار عالی به‌نظر می‌رسید.

شایعات نشان می‌دهند که فایفر توسط استودیو رها شد (بخوانید اخراج شد!)؛ بنابراین دور شدن وی از این نقش به‌هیچ عنوان انتخاب وی نبوده است و او سال‌ها علاقه‌ی خودش را نسبت به سلینا (کاراکتر زن گربه‌ای) ابراز کرده بود.

منبع : زومجی

label دوشنبه, 18 شهریور 1398 23:27

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram