Scroll down

برنامه ۹۹ عادل فردوسی پور مجوز پخش زنده دریافت نکرد

برنامه ۹۹ عادل فردوسی پور مجوز پخش زنده دریافت نکرد

برنامه ۹۹ عادل فردوسی پور مجوز پخش زنده دریافت نکرد

با اعلام ساترا، برنامه ۹۹ به تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور موفق به دریافت مجوز پخش زنده نشده است.

عادل فردوسی‌پور پس از کنار گذشته شدن برنامه تلویزیونی «نود» و طبعا خود او، تصمیم گرفت با تولید برنامه فوتبالی جدیدی تحت عنوان «۹۹» به عرصه اجرا بازگردد. مدتی پیش اعلام شد او در صدد دریافت مجوز پخش زنده برای این برنامه است. حالا بنابر جدیدترین اخبار، مشخص شده است که ساترا مجوز پخش زنده برنامه «۹۹» را صادر نکرده است. علی سعد، سرپرست معاونت کاربران ساترا خبر مذکور را به شرح زیر رسانه‌ای کرده است:

شرط طرح برنامه‌ها در شورای موافقت کلی انتشار، عدم وجود موانع حقوقی، قضایی و امنیتی است که در مورد برنامه ۹۹ دریافت مکتوب استعلام مراجع مسئول، عملا موضوع قابل طرح و بررسی توسط شورای مذکور نبود.

حیطه مسولیتی ساترا فقط تصمیمات رسانه‌ای است لذا در صورت وجود ملاحظات استعلامی، دعاوی حقوقی یا پرونده‌های قضایی، ساترا امکان بررسی تقاضاهای رسیده را نخواهد داشت.

اصل پایه‌ای حرکت ساترا، حمایت از رسانه‌ها و محتوای داخلی درکنار شفافیت و قاعده‌مندی تصمیمات است. ساترا در حیطه مسولیتی خود، به اعلان شفاف دلایل تصمیمات، متعهد است.

به این ترتیب وضعیت پخش زنده برنامه «۹۹» به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور فعلا در هاله‌ای از ابهام است. پیش از این زمان آغاز این برنامه، آبان ماه اعلام شده بود. عادل فردوسی‌پور مجری شناخته‌شده‌ی ایرانی است که به مدت بیست سال برنامه تلویزیونی «۹۰» را جلوی دوربین برده است. وی همچنین دستی در ترجمه دارد و کتاب‌های «فوتبال علیه دشمن»، «هنر خوب زندگی کردن» و «هنر شفاف اندیشیدن» را ترجمه کرده است. شما کاربران ما درباره عدم اعطای مجوز پخش زنده به برنامه «۹۹» چه نظری دارید؟

منبع : زومجی

label 17:40 1399/07/22 21

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram