Scroll down

انیمیشن Blood of Zeus برای فصل دوم تمدید شد

انیمیشن Blood of Zeus برای فصل دوم تمدید شد

انیمیشن Blood of Zeus برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس در ادامه همکاری موفقش با استودیوی Powerhouse Animation از تمدید سریال انیمیشنی Blood of Zeus برای فصل دوم خبر داد.

ماه گذشته بود که شبکه نتفلیکس فصل اول سریال Blood of Zeus (خون زئوس) را منتشر کرد که این اثر توانست با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شود. این سریال انیمیشنی در همکاری دوباره Netflix با استودیوی Powerhouse Animation تولید شده بود که پیش از این سابقه همکاری در ساخت سریال Castlevania (کسلوانیا) را داشته بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال خون زئوس برای یک فصل دیگر تمدید شده است. پس از حدس و گمان‌های متعدد بالاخره نتفلیکس از تمدید انیمیشن Blood of Zeus برای فصل دوم خبر داد که قرار است مانند فصل اول، داستان هرون را دنبال کند.

چارلی پارلاپانیدس و ولاس پارلاپانیدس وظیفه ساخت سریال Blood of Zeus را بر عهده داشتند و وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌ها نیز بر عهده شان نیگوگوسیان بوده است که انتظار می‌رود برای ساخت فصل دوم سریال خون زئوس نیز بازگردند. درک فیلیپس در نقش هرون، جیسون اومارا در نقش زئوس، کلودیا کریستین در نقش هرا، الیاس توفکسیس در نقش سرافیم، مامی گامر در نقش الکترا، کریس دیامانتوپولوس در نقش اوویس، جسیکا هنویک در نقش الکسیا، ملینا کاناکاردس در نقش آریانا، متیو مرسر در نقش هرمس، آدتوکومبوه مکورمک در نقش کوفی و آدام کرواسدل در نقش آپولون از جمله بازیگرانی بودند که به‌عنوان صداپیشه در فصل اول انیمیشنی Blood of Zeus حضور داشتند.

مقاله‌ مرتبط:

سریال Blood of Zeus در ابتدا قرار بود Gods and Heroes (خدایان و قهرمانان) نام داشته باشد که درنهایت نام آن تغییر کرد. نتفلیکس در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات سریال خون زئوس را منتشر نکرده و نمی‌دانیم که کدام شخصیت در فصل دوم باز خواهد گشت و در حال حاضر تنها بازگشت هرون مشخص و تایید شده که قرار است ادامه داستان و ماجراجویی‌های وی را مشاهده کنیم. علاوه‌بر انیمیشن Castlevania و انیمیشن Blood of Zeus، نتفلیکس و استودیوی انیمیشن‌سازی پاورهاوس در حال همکاری برای ساخت سریال Masters of the Universe: Revelation و سریال Heaven’s Forest نیز هستند.

منبع : زومجی

label 21:38 1399/09/14 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram