Scroll down

فیلمبرداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به پایان رسید

فیلم‌برداری فیلم سینمایی قهرمان به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی اخیرا به پایان رسیده و تدوین آن آغاز شده است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، فیلم جدید اصغر فرهادی «قهرمان» نام دارد. فیلم‌برداری این فیلم تقریبا در اوایل سال جاری به‌دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف و سپس پس از مدتی از سرگرفته شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ فیلم‌برداری فیلم سینمایی «قهرمان» به پایان رسیده است. این فیلم که نهمین ساخته اصغر فرهادی محسوب می‌شود، در شیراز جلوی دوربین رفته است. پیش از این نام محسن تنابنده و امیر جدیدی به‌عنوان بازیگران «قهرمان» اعلام شده بود اما اخیرا مشخص شده که سارینا فرهادی و فرشته صدرعرفایی نیز در «قهرمان» نقش‌آفرینی کرده‌اند. دیگر بازیگران ساخته جدید اصغر فرهادی غالبا چهره‌هایی جدید هستند. پروسه تدوین فیلم سینمایی «قهرمان» توسط هایده صفی‌یاری آغاز شده است.

اصغر فرهادی

بد نیست بدانید که مدتی پیش سید محمد مهدی طباطبایی نژاد، دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد فیلم سینمایی «قهرمان» به احتمال زیاد به جشنواره فجر امسال نرسد. اصغر فرهادی پیش از این فیلم‌های مختلفی مانند «درباره الی»، «چهارشنبه سوری»، «جدایی نادر از سیمین»، «گذشته»، «فروشنده» و «همه می‌دانند» را ساخته است. وی برای کارگردانی فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شده است. امیر جدیدی، بازیگر فیلم سینمایی «قهرمان» پیش از این با اصغر فرهادی همکاری نکرده بود و سابقه بازی را در فیلم‌های «آفریقا»، «تنگه ابوقریب» و «رخ دیوانه» دارد. محسن تنابنده نیز اولین همکاری خود با اصغر فرهادی را تجربه کرده، وی در سریال «پایتخت» و فیلم‌های «عنکبوت»، «سه‌ کام حبس»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و «آفساید» بازی کرده است. 

فرشته صدرعرفایی، دیگر بازیگر فیلم «قهرمان» است، او سابقه بازی را در فیلم‌های «شبی که ماه کامل شد»، «یلدا»، «هفت ماهگی» و «کوچه بی‌نام» دارد. سارینا فرهادی، دختر اصغر فرهادی است و پیش از این در فیلم «جدایی نادر از سیمین» نقش ترمه را ایفا کرده است. هایده صفی‌یاری پیش از این فیلم‌های «چهارشنبه‌سوری»، «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین»، «فروشنده» و «همه می‌دانند» را برای اصغر فرهادی تدوین کرده و سابقه تدوین آثار دیگری مانند «بغض»، «عصبانی نیستم»، «لانتوری»، «مسخره باز» و «دوران عاشقی» را داشته است.

منبع : زومجی

label 18:48 1399/10/02 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram