Scroll down

سریال Dungeons and Dragons با همکاری نویسنده جان ویک در دست ساخت است

سریال Dungeons and Dragons با همکاری نویسنده جان ویک در دست ساخت است

سریال Dungeons and Dragons با همکاری نویسنده جان ویک در دست ساخت است

سریالی براساس مجموعه Dungeons and Dragons در دست ساخت است که دریک کولستاد، نویسنده سری فیلم John Wick نیز در آن همکاری می‌کند.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، فیلمی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Dungeons and Dragons (سیاه چاله‌ها و اژدهایان) توسط پارامونت، هاسبرو و eOne در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال نیز براساس این مجموعه بازی نقش آفرینی فانتزی قرار است تولید شود. دریک کولستاد، نویسنده و یکی از خالقان سری فیلم John Wick (جان ویک)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال Dungeons and Dragons را بر عهده گرفته است. این سریال قرار است یک اثر لایو اکشن باشد. کولستاد قرار نیست تنها نویسنده‌ای باشد که روی این سریال کار می‌کند و eOne به‌دنبال یافتن و استخدام نویسندگان دیگری نیز است.

ظاهرا eOne در تلاش است تا سریال‌های مختلف و ظاهرا مرتبطی را در دنیای فانتزی Dungeons and Dragons تولید و منتشر کند، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. علاوه‌بر قسمت اول جان ویک، کولستاد به‌عنوان نویسنده در فیلم John Wick: Chapter 2 و فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum نیز حضور داشته و قابل انتظار است وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 4 را نیز بر عهده داشته باشد. او همچنین به‌عنوان نویسنده در سریال The Falcon and the Winter Soldier و سریال Die Hart نیز حضور داشته است. 

همچنین فیلم Dungeons and Dragons به کارگردانی جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی، کارگردانان فیلم Game Night در دست ساخت است که علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارند. علاوه‌براین، کریس پاین در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم Dungeons and Dragons است. بازی‌های دنیای D&D به نبردهای بزرگ، جست‌وجو برای به‌دست آوردن آیتم‌های باارزش، همکاری قهرمانان با یکدیگر و وجود نژادهای مختلف مانند انسان، الف، اُرک و سایر موجودات افسانه‌ای شهرت دارد که قابل انتظار است در دنیای فیلم و سریال نیز شاهد به تصویر کشیدن بخش زیادی از آن باشیم.

منبع : زومجی

label 23:10 1399/10/28 5

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram