Scroll down

اولین تصویر از کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا

اولین تصویر از کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا

اولین تصویر از کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا

با آغاز روند فیلم‌برداری فیلم سینمایی Spencer به کارگردانی پابلو لارین، اولین تصویر از حضور کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا منتشر شد.

همزمان با انتشار اولین تصویر از حضور کریستن استورات در فیلم جدید اسپنسر، فهرست بازیگران حاضر در پروژه نیز گسترش یافته است. براین اساس، استوارت به همراه تیموتی اسپال، سالی هاوکینز و شان هریس در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. فرایند فیلم‌برداری این اثر در کشورهای آلمان و انگلستان پیگیری می‌شود. ظاهراً سازندگان این فیلم قصد دارند تا پاییز سال ۲۰۲۱ و همزمان با بیست و پنجمین سالگرد درگذشت دایانا، فیلم Spencer را اکران کنند.

کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا در فیلم اسپنسر

در خلاصه داستان فیلم Spencer نوشته شده:

«در دسامبر سال ۱۹۹۱، روابط عاطفی پرنس و پرنسس ولز با چالش مواجه شده است. درحالی‌که شایعاتی درباره روابط مخفیانه و طلاق این زوج جوان به گوش می‌رسد، با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس همچنان صلح و آرامش بر قصر Sandringham Estate حاکم است. اما دایانا خوب می‌داند که امسال همه چیز با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.»

از دیگر اطلاعاتی که تاکنون درباره این فیلم منتشر شده می‌توان به حضور کلر ماتون به‌عنوان فیلمبردار این اثر اشاره کرد. ماتون پیش از این سابقه حضور به‌عنوان فیلمبردار را در فیلم Portrait of a Lady on Fire داشته است. ژاکلین دوران، طراح برنده جایزه اسکار بهترین طراحی لباس در فیلم‌های Little Women و Anna Karenina نیز در تیم سازندگان اسپنسر حضور دارد. واکانا یوشیهارا از فیلم‌هایی همچون Murder On The Orient Express و High Rise مسئولیت چهره‌پردازی و آرایش مو را برعهده داشته و گای دیاس، نامزد جایزه اسکار طراحی صحنه در فیلم‌های Passengers و Inception نیز در این فیلم حضور دارد.

جانی گرینوود، آهنگساز انگلیسی نامزد جوایز اسکار، بفتا و گرمی از گروه راک Radiohead نیز موسیقی متن این فیلم را خواهد ساخت.

پرنسس دایانا و Kristen Stewart

پرنسس دایانا، شاهدخت ولز و همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بزرگ‌ترین فرزند و ولیعهد ملکه الیزابت دوم بود که در زمینه کمک به خیریه های بین‌المللی و همچنین به‌عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته و مشهور قرن بیستم از شهرت زیادی برخوردار بود. دایانا در دوران ازدواجش به‌عنوان یکی از چهره‌های برجسته مطبوعات باقی‌ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال به طلاق ختم شد. توجه رسانه‌ها و مطبوعات جهان برای آخرین‌بار در تاریخ ۳۱ اوت ۹۷ به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

کریستن استوارت درباره این فیلم می‌گوید:

«Spencer به عمق احساسات و تفکرات دایانا در مهم‌ترین روزهای زندگی او می‌پردازد. همه چیز از نام این فیلم آغاز می‌شود و دایانا سخت در تلاش است تا به مفهومی که این نام برای او دارد، پایبند باشد.»

نظر شما درباره فیلم اسپنسر و حضور کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا چیست؟

منبع : زومجی

label 22:31 1399/11/08 13

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram