Scroll down

به آتش کشیده شدن صدها هزار دلار در تیزر جدید فیلم Nobody

به آتش کشیده شدن صدها هزار دلار در تیزر جدید فیلم Nobody

به آتش کشیده شدن صدها هزار دلار در تیزر جدید فیلم Nobody

فیلم Nobody که باب ادنکیرک، بازیگر پرطرفدار سریال Better Call Saul را در نقش اصلی دارد، به‌تازگی یک تیزر جدید، خشن، جذاب و تا حدی بامزه را تقدیم مخاطبان کرد.

بازیگر نقش ساول گودمن در فیلم Nobody که با درجه‌ی سنی بزرگ‌سال/R و مدت‌زمان ۹۲ دقیقه اکران خواهد شد، نقش هاچ منسل را بازی می‌کند؛ مردی خانواده‌دوست و به‌دنبال انتقام که ظاهرا قرار است همزمان دقایقی خشن و بعضا به‌نوعی خنده‌آور را پشت سر بگذارد. هرچند سازندگان در اصل اثر مورد بحث را یک فیلم اکشن جنایی و درام می‌دانند.

باب ادنکیرک که علاوه‌بر بازیگر فیلم Nobody تهیه‌کننده‌ی آن هم به حساب می‌آید، باور دارد که برای بازی در این فیلم از حاشیه‌ی امن خود به‌عنوان یک نقش‌آفرین سینمایی/تلویزیونی خارج شد و به انجام کارهایی پرداخت که هرگز سابقه‌ی رفتن به سراغ آن‌ها را نداشت. او می‌گوید که در فیلم به‌شدت کتک می‌خورد و حضور در مراحل ساخت فیلم Nobody نیز به‌صورت کلی تجربه‌ای تازه را برای او به‌عنوان یک هنرمند رقم زد. ادنکیرک توضیح می‌دهد: «می‌خواستم به‌صورت کامل تبدیل به این مرد بشوم؛ به خشم او وفادار باشم و بفهمم که چه‌قدر به هدف خود اهمیت می‌دهد. این یک فیلم انتقام‌محور تمیز و معمولی نیست. مشکلات او روی هم جمع می‌شوند و مدام آسیب بیشتری به وی می‌زنند. به‌گونه‌ای که بار مشکلات جمع‌شده روی دوش او همواره سنگین‌تر از مشکلات جدید قرارگرفته در مسیر وی به نظر می‌رسد».

دانلود ویدیو از آپارات

در پاسخ به خبرنگاری که پرسید دقیقا چرا ادنکیرک به سراغ حضور در چنین فیلمی رفت، او صحبت جالبی را مطرح کرد: «یکی از اعضای خانواده مدتی قبل تبلیغ سریال Better Call Saul در کشور چین را برای من فرستاد. با دیدن آن گفتم اوه! مردم در چین هم داستان ساول گودمن را دنبال می‌کنند. پس شاید بتوانم در یک فیلم بازی کنم که کشورهای متفاوت دنیا به اکران آن می‌پردازند و افراد مختلفی را به سینماها می‌کشاند. به خود گفتم که در وضع جسمانی خوبی هستم و می‌توانم بدن خود را بهتر هم بکنم. بسیاری از مردم جهان نیز من را به‌عنوان شخصیتی پرتلاش و جدی دیده‌اند که زمین می‌خورد و دوباره بلند می‌شود. اصلا همیشه در اصل نقش یک کاراکتر فیلم اکشن را بازی کرده‌ام که صرفا مبارزه‌ی فیزیکی ندارد. پس حالا می‌توانم در یک فیلم اکشن سرراست حضور پیدا کنم که معمولا در نقاط مختلف جهان با استقبال سینماروها روبه‌رو می‌شود».

فیلم Nobody با فیلم‌نامه‌ای از درک کلستد، یکی از اعضای تیم نویسندگی سری فیلم جان ویک ساخته شد. کلی مک‌کورمک و دیوید لیچ، کارگردان فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و ددپول 2 وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Nobody را برعهده داشتند. کارگردانی فیلم اکشن و خشن Nobody هم که توسط ایلیا نایشولر، کارگردان فیلم هنری جان‌سخت انجام شده است.

منبع : زومجی

label 18:58 1399/11/20 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram