Scroll down

انتشار اطلاعات تازه از فیلم Old؛ اثر جدید کارگردان فیلم حس ششم

انتشار اطلاعات تازه از فیلم Old؛ اثر جدید کارگردان فیلم حس ششم

انتشار اطلاعات تازه از فیلم Old؛ اثر جدید کارگردان فیلم حس ششم

فیلم Old داستان چند نفر را روایت می‌کند که پس از یافتن یک جنازه در ساحل می‌فهمند اوضاع در این منطقه به شکل عجیبی پیش می‌رود و همه‌ی آن‌ها دارند به سرعت پیر می‌شوند.

ام. نایت شیامالان تا امروز فیلم‌هایی داشته است که از لحاظ کیفی واقعا فاصله‌ی زیادی با یکدیگر دارند. بعضی از آن‌ها مثل فیلم The Sixth Sense طرفداران پرشماری دارند و برخی از آن‌ها مثل فیلم Glass خیلی‌ها را ناامید کردند. بااین‌حال باید پذیرفت که او کارگردانی با طرفدارهای خود به حساب می‌آید و ثابت کرده است هر چند وقت یک بار می‌تواند یک اثر دلهره‌آور خاص و جالب را تقدیم مخاطبان کند. در نتیجه قطعا عده‌ای امیدوار هستند که فیلم Old تبدیل به محصول سینمایی قابل توجهی شود.

پوستر هنری فیلم Old ام نایت شیامالان با نمایش سقوط انسان ها در ساعت شنی

فیلم Old با بازی گائل گارسیا برنال، الیزا اسکنلن، توماسین مک‌کنزی، ارون پیرس، الکس ولف، ویکی کریپس، ابی لی، نیکی آموکا-برد، کن لئونگ، روفس سوئل، امبت دیویتس و امان الیوت در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) در سینماها اکران می‌شود. البته از آن‌جایی که Old به یونیورسال تعلق دارد، باید به یاد داشت که این استودیو مطابق قرارداد خاص خود اگر بخواهد می‌تواند ۱۷ یا نهایتا ۳۰ روز بعد از آغاز اکران سینمایی یک فیلم آن را وارد اکران خانگی کند.

مدتی قبل ام. نایت شیامالان قرارداد ساخت دو فیلم دلهره‌آور برای یونیورسال را با این استودیو امضا کرد. فیلم Old که به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی او خلق شده است و در تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی روی پرده‌های سینما می‌رود، نخستین اثر بیرون‌آمده از آن قرارداد به حساب می‌آید. فیلم دلهره‌آور بعدی شیامالان برای استودیو یونیورسال نیز فعلا برای اکران در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن) برنامه‌ریزی شده است. راستی اگر می‌خواهید بیشتر اثر جدید شیامالان را بشناسید، بهتر است مشغول تماشا نخستین تریلر فیلم Old در یوتیوب شوید؛ یک تیزر ۳۰ ثانیه‌ای که البته به خوبی نشان می‌دهد احتمالا در اثر مورد بحث با چه نوع اتفاقاتی سر و کار داریم.

ام. نایت شیامالان که سریال Servant را هم برای شبکه اپل تی‌وی پلاس می‌سازد، در فیلم Old نشان می‌دهد که شخصیت‌های قرارگرفته در یک مکان به‌خصوص، به سرعت در حال عمر کردن هستند؛ از پسربچه‌ای که ناگهان نوجوان می‌شود تا جنینی در شکم مادر که به سرعت تبدیل به نوزاد آماده‌ی به دنیا آمدن شده است. تریلر ۳۰ ثانیه‌ای فیلم Old هم به خوبی آشوب‌هایی را به تصویر کشید که این طرح داستانی می‌تواند به پا کند. حالا باید صبر کرد و دید که محصول نهایی چه‌قدر در شرح و بسط عالی قصه موفق به نظر می‌رسد.

منبع : زومجی

label 09:45 1399/11/22 4

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram