Scroll down

رن گلس بازیگر سریال Firefly در سن ۷۱ سالگی در گذشت

رن گلس بازیگر سریال Firefly در سن ۷۱ سالگی در گذشت

رن گلس بازیگر سریال Firefly در سن ۷۱ سالگی در گذشت

رن گلس، بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون، در سن ۷۱ سالگی در خانه خود در لس آنجلس در گذشت.

رن گلس، بازیگر پر کار تلویزیون، در سن ۷۱ سالگی در گذشت. او بیشتر برای بازی در سریال‌های متعدد شناخته شده است. گلس طی سال‌های ۱۹۷۲ تا سال ۲۰۱۴ در بیش از ۶۰ سریال تلویزیونی بازی کرده است. دلیل مرگ او هنوز اعلام نشده است. او یک بار در سال ۱۹۸۲، نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در سریال Barney Miller از جوایز Primetime Emmy Awards شده است. با این حال، او بیشتر برای بازی در نقش‌های متفاوت شناخته شده است.

گلس بیشتر برای بازی در سریال فایرفلای (Firefly) شناخته شده است. او در این سریال که توسط جاس ودون ساخته شده است، نقش مرموز شپرد داریل بوک را بر عهده داشت. او همچنین با ودون در سریال مأموران شیلد (Agents of SHIELD) نیز دوباره همکاری داشته است، او در این سریال نقش دکتر استرتین را بر عهده داشته و در دو قسمت این سریال حضور داشته است. گلس ابتدا در قسمت آزمایشی (قسمت اول فصل اول) سریال Agents of SHIELD حضور داشت و سپس در قسمت مکان جادویی (The Magical Place) که ایجنت فیل کولسن راز زنده شدن دوباره خود را پس از حوادث فیلم انتقام‌جویان (The Avengers) متوجه می‌شود، بازگشت.

از دیگر سریال‌هایی که گلس در آن حضور داشته است می‌توان به سریال‌هایی چون The Twilight Zone، دوستان (Friends) و Rugrats اشاره کرد. او همچنین در بازی ویدیویی Fable II نیز به عنوان صداپیشه شخصیت گارث، حضور داشته است. جاس ودون نیز با انتشار توییتی در تویتر شخصی خود، درگذشت رن گلس را به خانواده‌اش تسلیت گفت.

منبع : زومجی

label یکشنبه, 07 آذر 1395 10:03

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram