Scroll down

اولین تریلر انیمیشن Rocko’s Modern Life: Static Cling منتشر شد

اولین تریلر انیمیشن Rocko’s Modern Life: Static Cling منتشر شد

اولین تریلر انیمیشن Rocko’s Modern Life: Static Cling منتشر شد

بعد از گذشت ۲۰ سال قرار است انیمیشن تلویزیونی زندگی مدرن روکو (Rocko’s Modern Life) باز هم به تلویزیون برگردد.

انیمیشن Rocko’s Modern Life که همان‌طور که از اسمش پیدا است داستان زندگی مدرن روکو و دوستانش را حکایت می‌کند، قرار است بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال دوباره به جمع طرفداران خود و به شبکه نیکلدئون بازگردد. این‌بار این انیمیشن یک ساعته خاص‌تر از قبل است و زندگی کاراکتر‌هایی را حکایت می‌کند که خیلی مدرن‌تر از قبل شده‌اند و می‌خواهند خودشان را با این زندگی جدید وفق دهند.

آنها از کجا می‌آیند؟ چرا باید خودشان را با زندگی جدیدشان وفق دهند؟ برای اینکه آنها پیش از دو دهه است که در هوا به سر می‌برند و زندگی قبلی خود را ادامه نداده‌اند و حالا مجبورند زندگی خیلی مدرن‌تری را تجربه کنند که تا به حال مانندش را ندیده‌اند.

زمانی که شخصیت‌های انیمیشن مشخص و اعلام شدند، نشریه شبکه نیکلدئون درباره انیمیشن زندگی مدرن روکو گفت:

هفر و فیلبرت عاشق پیشرفت تکنولوژی هستند و هر جنبه‌ای از فناوری جدید و تنوع بی‌پایان کامیون‌های پخش مواد غذایی را با جان و دل در آغوش می‌گیرند. اما در این میان روکو به شدت معتقد است که وسایل قدیمی و نوستالژی‌اش می‌توانند او را از شکنجه دنیای مدرن نجات دهند.

تمامی عوامل و بازیگران اصلی و قدیمی قرار است دوباره برای قسمت ویژه این انیمیشن تحت عنوان Rocko’s Modern Life: Static Cling بازگردند؛ صداپردازانی همچون کارلوس آلاذراقی (Carlos Alazraqui) در نقش روکو و اسپانکی، تام کنی در نقش هفر، مرد خیلی خیلی خیلی بزرگ. همچنین کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی این انیمیشن برعهده جو ماری است.

برای دانلود از طریق آپارات اقدام کنید

منبع : زومجی

label جمعه, 06 مرداد 1396 19:30

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram