Scroll down

کارگردان فیلم The Claim به نویسندگی دیمین شزل معرفی شد

کارگردان فیلم The Claim به نویسندگی دیمین شزل معرفی شد

کارگردان فیلم The Claim به نویسندگی دیمین شزل معرفی شد

کارگردان فیلم ادعا (The Claim) که کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده دیمین شزل است، رسما تایید و معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم The Claim رسما انتخاب و معرفی شده است. اریکسون کور، کارگردان فیلم‌هایی چون نقطه فروپاشی (Point Break) و شکست‌ناپذیر (Invincible)، کارگردانی این فیلم را رسما بر عهده گرفته است. دیمین شزل که برای کارگردانی فیلم La La Land (لا لا لند) برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده است، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Claim را بر عهده دارد. اسکات کلیتون از کمپانی Oceanside Media و راسل لوین از کمپانی Route One Entertainment نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهند داشت. کار تولید و ساخت این فیلم نیز بر عهده کمپانی Oceanside است.

کریستین مرکوری از کمپانی Capstone Group که اوایل سال جاری میلادی یک همکاری چند جانبه و مالی با کمپانی Oceanside Media را امضا کرده است، به‌همراه دیوید هارین به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم The Claim حضور خواهند داشت. روند انتخاب و استخدام بازیگر برای این فیلم در سبک تریلر جنایی آغاز شده است و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم در طی سال جاری میلادی آغاز شود. فیلم The Claim داستان یک پدر تنها را روایت می‌کند که باید راز ربوده شدن تنها دخترش را کشف کند و در طی آن یک زن و شوهر دیگر و بسیار اسرار آمیز ادعا می‌کنند که دختر این مرد، دختر آن‌ها است که توسط او دزدیده شده است.

Ericson Core

کور پیش از این در فیلم Point Break با بازیگرانی چون ادگار رامیرز، لوک بریسی و ترزا پالمر و کمپانی برادران وارنر همکاری کرده بود. او سپس با کمپانی والت دیزنی برای کارگردانی فیلم Invincible همکاری کرد که در این فیلم بازیگرانی چون مارک والبرگ، گرگ کینر، الیزابت بنکس و کوین کانوی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. با این حال، کور پیش از اینکه روی صندلی کارگردانی بنشیند، به عنوان فیلمبردار در هالیوود فعالیت کرده است. او فیلمبرداری فیلم‌هایی چون یک هشت هفت (One Eight Seven)، تقاص (Payback)، سریع و خشمگین (The Fast and the Furious) و دردویل (Daredevil) را بر عهده داشته است. کلیتون در بیانیه منتشر شده گفت:

اریک به عنوان یک کارگردان و فیلمبردار، مهارت بی‌نظیری پشت دوربین دارد. تحت کارگردانی استادانه اریک و داستان سرایی فوق العاده شزل، فیلم The Claim تمامی عناصر را برای تبدیل به یک تجربه قدرتمند و جذاب سینمایی را دارد.

در ادامه این بیانیه، مرکوری گفت:

اسکات و من مدت زیادی بود که به دنبال یک پروژه بودیم تا تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته باشیم. زمانی که فرصتی پیش آمد تا در فیلم The Claim سرمایه گذاری و همکاری کنیم، تصمیم به همکاری در آن گرفتیم.

Damien Chazelle in Whiplash

لوین نیز گفت:

فیلمنامه این فیلم کار یک نویسنده فوق العاده با استعداد است و اریکسون به خوبی می‌تواند از بخش‌های عاطفی فیلمنامه در این فیلم تریلر استفاده کند.

جی استرن، چیپ دیگینز، کریس لیوتون و سوفیا دیلی، دیگر کسانی هستند که به عنوان تهیه کننده در فیلم The Claim حضور خواهند داشت. هنوز هیچ کمپانی مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده نگرفته است و این فیلم هنوز تاریخ اکرانی نیز ندارد.

منبع : زومجی

label شنبه, 14 مرداد 1396 20:45

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram