Scroll down

بازیگر نقش شرور و منفی جعفر در فیلم Aladdin مشخص شد

بازیگر نقش شرور و منفی جعفر در فیلم Aladdin مشخص شد

بازیگر نقش شرور و منفی جعفر در فیلم Aladdin مشخص شد

کمپانی والت دیزنی پیکچرز در حال مذاکره با مروان کنزاری برای بازی در نقش جعفر در فیلم لایو اکشن و موزیکال علاالدین (Aladdin) است.

بنا به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی والت دیزنی پیکچرز بازیگر نقش شرور و منفی جعفر در فیلم Aladdin را پیدا کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، این کمپانی در حال مذاکره با مروان کنزاری برای بازی در نقش جعفر در این فیلم مورد انتظار است. کنزاری بیشتر برای بازی در فیلم The Mummy (مومیایی) محصول سال ۲۰۱۷ شناخته شده و در حال انجام مذاکرات نهایی برای بستن قرارداد با دیزنی است. جاناتان فریمن در انیمیشن Aladdin محصول سال ۱۹۹۲، صداپیشگی شخصیت جعفر را بر عهده داشت.

Marwan Kenzari

کنزاری در فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) به کارگرانی کنت برانا نیز حضور خواهد داشت. این فیلم قرار است پاییز امسال اکران شود و کنزاری نقش پیر میشل، مسئول بلیط و راهنما قطار را در این فیلم بر عهده دارد. علاوه بر کنزاری، نسیم پدراد، ستاره ایرانی برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب) نیز به جمع بازیگران فیلم Aladdin اضافه شده است. گفته می‌شود او نقش یک شخصیت جدید را در این فیلم بر عهده خواهد داشت. ماه گذشته، کمپانی والت دیزنی بازیگران اصلی فیلم Aladdin را رسما تایید و معرفی کرد.

Nasim Pedrad

علاوه بر کنزاری و پدراد، منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن و ویل اسمیت در نقش جینی، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Aladdin رسما تایید و اعلام شده است. کارگردانی این فیلم لایو اکشن و موزیکال بر عهده گای ریچی خواهد بود و جان آگوست، نویسنده فیلم‌هایی چون چارلی و کارخانه شکلات‌سازی (Charlie and the Chocolate Factory)، ماهی بزرگ (Big Fish) و شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان (Prince of Persia: The Sands of Time)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Aladdin را بر عهده دارد. 

فیلمبرداری و تولید فیلم Aladdin از این ماه آغاز خواهد شد، اما تاکنون تاریخ اکران رسمی این فیلم تایید و اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که فیلم Aladdin در طی سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ اکران شود.

منبع : زومجی

label شنبه, 14 مرداد 1396 10:02

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram