Scroll down

حضور هیلی استاینفلد در فیلم Bumblebee تایید شد

حضور هیلی استاینفلد در فیلم Bumblebee تایید شد

حضور هیلی استاینفلد در فیلم Bumblebee تایید شد

بعد از مذاکرات اخیر کمپانی پارامونت پیکچرز با هیلی استاینفلد برای ایفای نقش در فیلم بامبل بی (Bumblebee)، در خبری حضور او به طور رسمی تایید شد.

تیم تولید فیلم Bumblebee، اثر مشترک کمپانی پارامونت پیکچرز و هاسبرو که چندی پیش فیلمبرداری خود را آغاز کرده بود، هم‌اکنون در مرحله فیلمبرداری در ایالت کالیفرنیا است. از طرف دیگر، بعد از مذاکرات اخیر کمپانی پارامونت پیکچرز با هیلی استاینفلد، این بازیگر تصویر جدیدی از خودش با سبک و استایل دهه ۸۰ میلادی شخصیت چارلی واتسون در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد و از این طریق حضور خود را در این فیلم جدید اعلام کرد.

این فیلم که توسط تراویس نایت (کارگردان انیمیشین Kubo and the Two Strings) کارگردانی می‌شود، ستارگانی همچون هیلی استاینفلد (بازیگر فیلم Edge of Seventeen)، پاملا ادلون (بازیگر سریال Better Things)، جان سینا (بازیگر فیلم Daddy’s Home 2)، استیفن اشنایدر (بازیگر سریال Broad City)، جورج لندبورگ جونیور (بازیگر فیلم Spider-Man: Homecoming)، جیسون دراکر (بازیگر فیلم Diary of A Wimpy Kid: The Long Haul)، کنت چوی (بازیگر سریال American Crime Story)، ریکاردو هویوس (بازیگر سریال Degrassi: Next Class)، ابی کوئین (بازیگر فیلم Landline)، ریچل کرو (بازیگر فیلم Deidra & Laney Rob a Train) و گریسی دینی (بازیگر سریال Zoo) خواهد داشت.

در سال ۱۹۸۷ بامبل بی در قبرستان ماشین‌ها در شهر ساحلی کوچکی در ایالت کالیفرنیا پناهگاهی پیدا می‌کند و آنجا می‌ماند. چارلی (با بازی هیلی استاینفلد) درحالی به زودی ۱۸ ساله می‌شود و می‌خواهد خیلی زود جایگاهش را در دنیا پیدا کند، بامبل بی را پیدا می‌کند که ناتوان و با بدنی که به خاطر مبارزاتش آسیب دیده، در آن قبرستان پناه گرفته است. بعد از اینکه چارلی او را تعمیر و احیا می‌کند، به سرعت متوجه می‌شود که به هیچ وجه او یک ماشین زرد رنگ معمولی نیست.

این فیلم توسط تهیه‌کننده کارکشته سری فیلم‌ تبدیل شوندگان (Transformers) یعنی لورنزو دی بوناونتورا و مایکل بی تهیه‌کنندگی می‌شود. همچنین تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر عبارتند از: استیون اسپیلبرگ، برایان گلدنر، مارک واریدین و کریس بریگهام (تهیه‌کننده فیلم Inception و Argo). نویسندگی این فیلم هم بر عهده کریستینا هادسون (نویسنده فیلم Unforgettable) است. 

در این میان یادآوری می‌شود که فیلم Bumblebee برای اکران در ایالات متحده در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 19 مرداد 1396 20:20

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram