Scroll down

تایید بازیگر نقش ایبانی ماو در فیلم Avengers: Infinity War

تایید بازیگر نقش ایبانی ماو در فیلم Avengers: Infinity War

تایید بازیگر نقش ایبانی ماو در فیلم Avengers: Infinity War

مارول بازیگر نقش شرور و منفی ایبانی ماو (Ebony Maw) در فیلم Avengers: Infinity War را رسما تایید و معرفی کرد.

مطلب مرتبطبا فرزندان تانوس در فیلم Avengers: Infinity War بیشتر آشنا شویداولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War فاش شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی ایبانی ماو در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما تایید و معرفی شده است. تام وان لالر، بازیگر سریال عشق/تنفر (Love/Hate) تایید کرد که او نقش ایبانی ماو را در این فیلم بسیار مورد انتظار بر عهده دارد و بازی کرده است. پیش از این تصاویر حضور این بازیگر ایرلندی در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده بود که در این تصاویر، او لباس موشن کپچر این شخصیت را بر تن کرده و در حال مبارزه با دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ، بوده است.

با وجود اینکه وان لالر نام شخصیتی که موشن کپچر آن را در فیلم Avengers: Infinity War صریحا تایید نکرد، اما گفت که در این صحنه از فیلم حضور داشته و مشخص است که او موشن کپچر شخصیت ایبانی ماو از گروه فرقه سیاه (Black Order) که به تانوس در یافتن سنگ‌هابی بی‌نهایت کمک می‌کنند، را در این فیلم بر عهده دارد. این بازیگر ایرلندی در مصاحبه با وب‌سایت Dublin Live این خبر را رسما تایید کرد و توضیحاتی نیز در این رابطه به اشتراک گذاشت. وان لالر گفت:

من در این فیلم حضور دارم، اما این مانند این است که من اکنون یک جمله‌ای را که شما انتظار دارید، بگویم و در انتها و پایان این جمله هنوز شغلی را که گرفته‌ام، داشته باشم. شما اسناد مدارک زیادی را امضا می‌کنید و مردم در مورد آن از شما سوال می‌پرسند و شما درکل باید بگویید که چیز بیشتری نمی‌توانم در مورد آن بگویم. اما من تایید می‌کنم که در این فیلم حضور دارم و تجربه بسیار شگفت انگیزی نیز بوده است و این بسیار شگفت انگیز است که بخشی از این فیلم باشید.

Tom Vaughan-Lawlor

همچنین وان لالر در فیلم The Infiltrator (نفوذی) و یک قسمت از سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) نیز به ایفای نقش پرداخته است. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم انتقام جویان (Avengers) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. اواخر ماه تیر، برادران روسو با انتشار تصویری از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War خبر دادند. علاوه بر این، ماه گذشته برادران روسو اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان ۴ (Avengers 4) رسما آغاز شده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. 

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 01 شهریور 1396 13:32

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram