Scroll down

کری مولیگان از بازی خود در فیلم The Great Gatsby می‌گوید

کری مولیگان از بازی خود در فیلم The Great Gatsby می‌گوید

کری مولیگان از بازی خود در فیلم The Great Gatsby می‌گوید

کری مولیگان، بازیگر فیلم گتسبی بزرگ (The Great Gatsby) اعلام کرد که اصلا بازی‌اش در این اثر را دوست نداشته و  اصلا از دیدن آن هیجان‌زده نشده است.

کری مولیگان، بازیگر فیلم The Great Gatsby در مصاحبه این هفته‌اش با خبرگزاری ورایتی، خطاب به گزارشگر اعتراف کرد که درباره عملکردش در این اثر به عنوان دِیزی بیوکَنن کمی به شک افتاده است. او در این مصاحبه درباره فیلم باز لورمن که تقریبا ۳۵۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشت اعلام کرد:

من بازی‌ام در فیلم The Great Gatsby را اصلا دوست نداشتم. من در آن زمان به خاطر مقیاس این نقش و اهمیت خیلی زیادی که داشت کمی از آن ترسیدم و به همین خاطر احساس می‌کنم که مقداری از مسیری که باید طی می‌کردم تا خیلی خوب نقش را ایفا کنم خارج شدم. فکر می‌کنم که آن زمان تجربه‌ای که من داشتم نسبت به نقشی که باید بازی می‌کردم خیلی کم بود و افرادی هم که قرار بود در کنار من ایفای نقش کنند سطح خیلی بالایی داشتند و همین خیلی بیشتر به ترس من اضافه کرده بود.

او در ادامه اضافه کرد:

فضای فیلمبرداری همان‌قدر که به نظر می‌آمد بزرگ و بصری بود که من در لحظه‌ای زودگذر حس کردم که کاراکتر را پیدا کرده‌ام و سپس به همان سرعت حس کردم که از دستش داده‌ام. شاید هم آن‌گونه که فکر می‌کنم به چشم نیاید و بازی من بد نشده باشد، اما من اصلا از بازی خود هیجان‌زده نبودم و آن را دوست نداشتم.

مولیگان در زمان تست برای ایفای نقش دیزی به همراه لئوناردو دی‌کاپریو، تقریبا توانست تمامی بازیگران زنی را که برای این نقش کاندید شده بودند کنار بزند و این شخصیت را از آن خود کند. او گفت:

آنجا درست شبیه به مسابقه America’s Got Talent بود و بازیگران خیلی خوبی قرار بود برای این نقش تست بدهند. آن وقت در آن وضعیت توقع داشتم که در میان آن همه بازیگر حرفه‌ای، من برای ایفای این نقش انتخاب شوم.

The Great Gatsby

او بعد از انتخاب شدنش برای ایفای این نقش سعی کرد به سرعت و بدون هیچ فوت وقتی اطلاعاتش را درباره دهه ۱۹۲۰ و همچنین نویسنده این داستان یعنی اف. اسکات فیتزجرالد و داستانش بالا ببرد. او در این‌باره توضیح داد:

من این شخصیت را واقعا دوست داشتم و سعی کردم تا زمان زیادی را برای آماده شدن برای بازی به عنوان این نقش صرف کنم. ممکن است خیلی چیزها مانند سعی و تلاشی که من کردم روی صفحه سینما مشخص نباشد، اما من به خودم اطمینان کردم و سعی کردم تا این نقش را کمی به خودم نزدیک کنم و به روش خودم آن را انجام بدهم. در ادامه این را هم بگویم که اگر فرصتی پیش بیاید واقعا دوست دارم این نقش را دوباره بازی کنم.

کری مولیگان علاقه عجیبی به این قضیه دارد که فیلم‌هایی را که خودش بازی کرده است همان زمانی که اکران شده است تماشا نکند:با اینکه کری مولیگان تلاش و وقت خیلی زیادی برای ایفای هرچه بهتر این نقش صرف کرده بود، اما خودش اصلا از نتیجه نهایی آن راضی و هیجان‌زده نبوده است

من واقعا در این زمینه افتضاح هستم و اصلا نمی‌توانم آنها را تا انتها تماشا کنم.

او همچنین در این مصاحبه اعتراف کرد که هنوز نتوانسته فیلم محبوب رانندگی (Drive) را که در سال ۲۰۱۱ و با هنرنمایی رایان گاسلینگ اکران شده بود کامل ببیند:

حدودا یک سال بعد از اکران این فیلم، من درون هواپیما بودم که این فیلم را برای مسافران پخش کردند و من با خودم گفتم: «لعنت به تو». حال من مجبورم این فیلم را ببینم؛ زیرا خیلی از مردم آن را دوست دارند. من ۲۰ دقیقه از آن را تماشا کردم و مهمانداران هواپیما مدام از کنار من عبور می‌کردند و من هم درون هواپیما بودم و هم روی صفحه نمایشگر. من با خودم گفتم: «وای خدای بزرگ! من از آن افرادی نیستم که بتوانم فیلمی را که خودم در آن بازی کرده‌ام تماشا کنم». پس من به‌سرعت پخش آن فیلم را روی صفحه نمایشگر خودم قطع کردم و یک فیلم خیلی مسخره گذاشتم و به جای فیلم Drive، آن را تماشا کردم.

جدیدترین اثری که قرار است از کری مولیگان روی پرده‌های سینما به نمایش دربیاید فیلم Mudbound به کارگردانی پل دانو است که برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. او در حال حاضر به همراه جیک جیلنهال در حال ساخت فیلم حیوانات وحشی (Wildlife) است که هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 16 شهریور 1396 22:45

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram