Scroll down

تاریخ اکران قسمت دوم فیلم The Equalizer تغییر کرد

تاریخ اکران قسمت دوم فیلم The Equalizer تغییر کرد

تاریخ اکران قسمت دوم فیلم The Equalizer تغییر کرد

قسمت دوم فیلم اکشن و هیجانی The Equalizer (ایکوالایزر) با بازی دنزل واشینگتن و کارگردانی آنتونی فوکوآ، زودتر از تاریخ اعلام‌شده اکران خواهد شد.

کمپانی سونی اعلام کرد که تاریخ اکران قسمت دوم فیلم اکشن و هیجانی The Equalizer (ایکوالایزر) تغییر کرده است و این فیلم به‌جای ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۷)، یک ماه و چند روزی زودتر و در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

حضور دنزل واشینگتن در دنباله فیلم The Equalizer اتفاقی جالب است، چون وی علاقه چندانی به حضور در دنباله فیلم‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش کرده است ندارد. قسمت دوم فیلم The Equalizer، چهارمین همکاری مشترک دنزل واشینگتن و آنتونی فوکوآ خواهد بود. پیش از این آن‌ها سابقه همکاری در قسمت اول فیلم The Equalizer، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) و Training Day (روز تعلیم) را داشته‌اند. دنزل واشینگتن با بازی در فیلم Training Day و ایفای نقش آلونزو هریس، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مرد شده است.  

از آنجایی که قسمت اول فیلم The Equalizer به‌عنوان ریبوت و در عین حال ازنوسازی سریال دهه ۸۰ The Equalizer معرفی شد، می‌تواند در بخش داستانی آزادی عمل بیشتری داشته باشد و متفاوت از سریال روایت شود. این فیلم در مورد مأمور سابق امنیتی با نام رابرت مک‌کال (دنزل واشینگتن) است که دوران بازنشستگی خود را می‌گذراند؛ در ادامه داستان دختری نوجوان سر راه وی قرار می‌گیرد و زندگی وی پس از ملاقات با این دختر روندی دیگر گرفته و وی درگیر مافیای روسی می‌شود. نویسنده قسمت اول این فیلم ریچارد ونک بود که وی در فیلم The Magnificent Seven نیز سابقه همکاری با آنتونی فوکوآ را داشته است. فیلمنامه قسمت دوم هنوز کامل نشده است و اطلاعاتی از داستان فیلم در دسترس نیست. البته به زودی فیلمنامه نهایی کامل می‌شود، چون زمان زیادی به مراحل تولید فیلم نمانده است.  

Washington

امروز سایت Deadline تأیید کرد که این فیلم در ماه آگوست توسط سونی بر روی پرده خواهد رفت و با اعلام تاریخ جدید، فیلم آنتونی فوکوآ را باید در ردیف فیلم‌های تابستانی قرار داد. قسمت اول فیلم The Equalizer با بودجه ۷۳ میلیون دلاری ساخته شد و در گیشه توانست ۱۹۳ میلیون دلار فروش کند. انتظار می‌رفت قسمت دوم فیلم آنتونی فوکوآ بین ماه‌های می تا آگوست که سینمایی هالیوود دوران آرامی را می‌گذراند اکران شود. احتمال می‌رود طرفداران دنزل واشینگتن و نیز طرفداران فیلم‌های آنتونی فوکوآ از فیلم جدید استقبال کنند. همکاری این دو نفر پیش از این طرفداران را راضی کرده است، از همین روی خیلی‌ها دوست دارند ببینند که فیلم جدید آن‌ها نیز همچون گذشته موفق خواهد بود یا خیر.  قسمت دوم فیلم The Equalizer در همان تاریخی اکران خواهد شد که فیلم Meg جیسون استاتهام بر روی پرده می‌رود

فیلم 2 The Equalizer در همان تاریخی اکران خواهد شد که فیلم Meg (مِگ) جیسون استاتهام بر روی پرده می‌رود. فیلم Barbie (باربی) آنا هاتاوی نیز دو روز قبل از اکران فیلم دنزل واشینگتن، یعنی در تاریخ ۸ آگوست ۲۰۱۸ (۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. البته هر دو کمپانی سونی و کلمبیا اعلام کرده‌اند که تاریخ اکران فیلم Barbie تغییر خواهد کرد. کمپانی یونیورسال نیز اعلام کرده بود که در تاریخ ۱۰ آگوست قرار است ریبوت Scarface (صورت‌زخمی) را بر روی پرده ببرد؛ فیلمی که نام آنتونی فوکوآ نیز برای کارگردانی مطرح شده بود. در حال حاضر فیلم درام، تریلر و گانگستری Scarface کارگردان ندارد و بعید نیست که تاریخ اکران آن به تعویق بیافتد.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، هنوز فیلمنامه قسمت دوم فیلم The Equalizer کامل نشده است و اگر هم کامل شده باشد اطلاعاتی از آن در دسترس نیست، با این حال حضور بیل پولمن و ملیسا لئو برای تکرار نقش‌های برایان پلامر و سوزان پلامر تأیید شده است. پیش از این نیز در اخبار خواندیم که پدرو پاسکال به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم را بازی کند. پدرو پاسکل سابقه بازی در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و سریال Narcos (نارکس) را در کارنامه خود دارد. هنوز مشخص نیست که کلوئی گریس مورتز در قسمت دوم The Equalizer حضور خواهد داشت یا خیر.

آخرین فیلمی که از دنزل واشینگتن بر روی پرده رفت، فیلم Fences (حصارها) بود که کارگردانی آن را نیز دنزل واشینگتن بر عهده داشت. از بازیگران این فیلم می‌توان به وایولا دیویس، استیون هندرسون، میکلتی ویلیامسون، و راسل هورنسبای اشاره کرد. فیلم Fences مورد تحسین فراوان منتقدان قرار گرفت و توانست در ۴ بخش بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین هنرپیشه مرد و بهترین هنرپیشه مکمل زن نامزد جایزه اسکار شود. گفتنی است وایولا دیویس توانست جایزهٔ بهترین هنرپیشه مکمل زن را برای بازی در این فیلم از آن خود کند. بودجه ساخت این فیلم ۲۴ میلیون دلار بود و در گیشه توانست ۶۴ میلیون دلار فروش داشته باشد.

 

منبع : زومجی

label شنبه, 01 مهر 1396 10:02

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram