Scroll down

نویسنده فیلم Metal Gear Solid معرفی شد

نویسنده فیلم Metal Gear Solid معرفی شد

نویسنده فیلم Metal Gear Solid معرفی شد

کمپانی سونی پیکچرز نویسنده فیلمنامه فیلم مورد انتظار متال گیر سالید (Metal Gear Solid) را رسما انتخاب و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز نویسنده فیلمنامه فیلم Metal Gear Solid را تایید و معرفی کرده است. کار نوشتن نسخه پایانی فیلمنامه این فیلم قرار است بر عهده درک کانلی باشد. او بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) شناخته شده است. طبق شایعات و خبرهای منتشر شده، کارگردانی فیلم Metal Gear Solid قرار است بر عهده جردن ووت رابرتز باشد که پیش از این در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) با کانلی همکاری کرده و ظاهرا قرار است در فیلم Metal Gear Solid نیز با یکدیگر همکاری کنند.

Derek Connolly

مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid که توسط کمپانی کونامی تولید و منتشر می‌شود، توسط هیدئو کوجیما خلق شده است که داستان یک کهنه سرباز را روایت‌ می‌کند که ماموریت دارد به تاسیسات هسته‌ای گروه تروریستی Foxhound، که نیروهایی ویژه هستند، نفوذ و برنامه آن‌ها را خنثی کند. او ماموریت دارد تا دو گروگان را که یک نفر رئیس دارپا و نفر دیگر رئیس یک تولیدکننده بزرگ اسلحه است، آزاد و حمله هسته‌ای این گروه تروریستی را متوقف کند. آوی آراد و پسرش آری آراد نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Metal Gear Solid حضور خواهند داشت.

فیلم Metal Gear Solid در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد. نظر شما در مورد حضور کانلی و همکاری دوباره‌اش با ووت رابرتز چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 18 آبان 1396 17:45

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram