Scroll down

فیلمبرداری ریبوت فیلم The Crow به زودی آغاز خواهد شد

فیلمبرداری ریبوت فیلم The Crow به زودی آغاز خواهد شد

فیلمبرداری ریبوت فیلم The Crow به زودی آغاز خواهد شد

جیسون موموآ با انتشار تصویری اعلام کرد که به زودی فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم کلاغ (The Crow) آغاز خواهد شد.

پس از ورشکستگی کمپانی Relativity در سال ۲۰۱۵، فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم The Crow بارها عقب افتاده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است سرانجام فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز شود. جیسون موموآ، بازیگر نقش اریک دراون ملقب به کلاغ و کرین هاردی، کارگردان این فیلم، با انتشار تصویری در اینستاگرام از شروع مراحل تولید فیلم «تولد دوباره کلاغ» (The Crow Reborn) خبر دادند. در تصویر منتشر شده، شاهد حضور هاردی و موموآ هستیم و موموآ در توصیف این تصویر گفت که او مدت خیلی زیادی بوده که منتظر این لحظه بوده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Crow Reborn

مدتی پیش فیلمبرداری و تولید فیلم Aquaman (آکوامن) که موموآ در آن نقش آکوامن را بر عهده دارد، به پایان رسید و در حال حاضر او در پروژه‌ای حضور ندارد و به‌نظر می‌رسد که این زمان، بهترین فرصت برای شروع فیلمبرداری فیلم The Crow Reborn هست. همچنین تابستان امسال فیلمبرداری و تولید فیلم The Nun (راهبه) که کارگردانی آن بر عهده هاردی بود، به پایان رسید و او در حال حاضر در پروژه دیگری حضور ندارد. علاوه بر این، شهریور امسال، سونی پیکچرز اعلام کرد که این کمپانی مسئولیت ساخت و انتشار ریبوت فیلم The Crow Reborn را بر عهده گرفته است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم The Crow Reborn در دسترس نیست، اما با شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم انتظار می‌رود که فهرست کامل بازیگران این فیلم منتشر شود. همچنین پیش بینی می‌شود که به‌زودی سونی تاریخ اکران فیلم The Crow Reborn را تایید و اعلام کند. طبق شایعات منتشر شده، نیک کیو کار نوشتن داستان و فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است و کلیف دورفمن نیز در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک می‌کند.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 23 آبان 1396 13:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram