Scroll down

احتمال انتشار اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story در مسابقه Super Bowl

احتمال انتشار اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story در مسابقه Super Bowl

احتمال انتشار اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story در مسابقه Super Bowl

طبق خبرهای منتشر شده، اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story احتمالا در مسابقه Super Bowl امسال منتشر خواهد شد.

مطلب مرتبطدر مسابقه Super Bowl امسال باید منتظر نمایش چه فیلم هایی باشیم؟

با وجود اینکه هفته گذشته بسیاری منتظر بودند که سرانجام اولین تریلر فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) منتشر شود، اما بار دیگر شاهد عدم انتشار اولین تریلر این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعه و خبری جدید در مورد اولین تریلر این فیلم مورد انتظار منتشر شده است که این بار منابع قابل اعتمادتری این خبر را منتشر کرده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپین تبلیغاتی فیلم Solo: A Star Wars Story با انتشار تبلیغ تلویزیونی سوپر بول آن در حاشیه مسابقه Super Bowl امسال که بین دو تیم نیو انگلند پتریوتس و فیلادلفیا ایگلز در روز یکشنبه برگزار خواهد شد، آغاز می‌شود.

با این حال، والت دیزنی یا لوکاس‌فیلم تاکنون این خبر را رسما تایید یا تکذیب نکرده‌اند، اما این احتمال وجود دارد که تیزر تریلر کوتاهی از فیلم Solo: A Star Wars Story در حاشیه مسابقه Super Bowl منتشر و پس از آن نسخه کامل این تریلر به‌صورت آنلاین منتشر شود. علاوه بر این، شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه قرار است در حاشیه افتتاحیه المپیک زمستانی 2018 که در شهر پیونگ‌چانگ کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد، اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شود. با وجود این، تنها کمتر از چهار ماه دیگر این فیلم قرار است به روی پرده‌های سینما برود؛ اما تاکنون هیچ تصویر رسمی از این فیلم منتشر نشده است.

Solo: A Star Wars Story

با این حال، باید تا روز یکشنبه (بامداد دوشنبه به وقت تهران) منتظر ماند و دید که سرانجام آیا شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story خواهیم بود یا اینکه باز هم باید زمان بیشتری را برای نمایش اولین تصاویر رسمی دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) که قرار است ریشه و داستان دوران جوانی شخصیت هان سولو (Han Solo) را نمایش دهد، صبر کنیم. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردان فیلم Solo: A Star Wars Story ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 12 بهمن 1396 16:45

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram