Scroll down

اکران فیلم Dark Phoenix و The New Mutants عقب افتاد؛ تغییر تاریخ اکران Bohemian Rhapsody

اکران فیلم Dark Phoenix و The New Mutants عقب افتاد؛ تغییر تاریخ اکران Bohemian Rhapsody

اکران فیلم Dark Phoenix و The New Mutants عقب افتاد؛ تغییر تاریخ اکران Bohemian Rhapsody

فاکس قرن بیستم تاریخ اکران چند فیلم جدید خود از جمله فیلم Dark Phoenix، فیلم The New Mutants و فیلم Bohemian Rhapsody را تغییر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس قرن بیستم تاریخ اکران چند فیلم جدید خود را از جمله فیلم‌هایی که قرار بود امسال اکران شوند، تغییر داده است. فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) به کارگردانی سیمون کینبرگ، شاید مهم‌ترین فیلم این فهرست باشد که اکران آن حدود سه ماه عقب افتاده است. این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) به کارگردانی دکستر فلچر، که پیش از این برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده بود، اکنون قرار است حدود یک ماه زودتر و به‌جای فیلم Dark Phoenix در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.

Bohemian Rhapsody

همچنین اکران فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) به کارگردانی جاش بون، که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود و بهمن سال گذشته اکرانش تا تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) عقب افتاده بود، بار دیگر عقب افتاده است. این فیلم فرعی از دنیای سینمایی X-Men (افراد ایکس) اکنون قرار است در ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. همچنین فاکس قرن بیستم تاریخ اکران فیلم‌های دیگری را نیز تغییر داده است. فیلم The Kid Who Would Be King به کارگردانی جو کرنیش و با بازی ربکا فرگوسن و پاتریک استوارت، که قرار بود در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ پیش از این قرار بود فیلم The Force (نیرو) اکران شود و فاکس قرن بیستم نیز تاریخ اکران جدیدی برای این فیلم اعلام نکرده و این اثر در حال حاضر از جدول اکران فیلم‌های آینده این شرکت حذف شده است.

The New Mutants

همچنین فاکس اعلام کرد که انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) با صداپیشگی تام هالند و ویل اسمیت، که قرار بود در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود، اکنون قرار است در ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود. علاوه بر این، فاکس قرن بیستم تاریخ اکران فیلم Breakthrough به کارگردانی روکسان داوسن و با بازی توفر گریس و کریسی متز، را تایید و اعلام کرده است. این فیلم قرار است در ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 07 فروردین 1397 16:31

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram