Scroll down

تصاویر جدیدی از فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد

تصاویر جدیدی از فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد

تصاویر جدیدی از فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تصاویر جدیدی از فیلم Bohemian Rhapsody منتشر کرد. با ما همراه باشید.

Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال جاری است که به زندگی فردی مرکوری با بازی رامی مالیک و رسیدن او به گروه کویین می‌پردازد. فیلم به کارگردانی برایان سینگر و دکستر فلچر و به نویسندگی آنتونی مک کارتن، نویسنده فیلم Darkest Hour (تاریک ترین ساعت) و Theory Of Everything (تئوری همه چیز) در دست تولید قرار دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت Warner. Bros اخیراً چهار تصویر جدید از آن منتشر کرده است که حال و هوای فوق العاده فیلم را نشان می‌دهند. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید:

از بازیگرانی که در Bohemian Rhapsody حضور دارند می‌توان به رامی ملک در نقش فردی مرکوری، بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن، گویلیم لی در نقش برایان می، لوسی بوینتون در نقش مری آستین، آلن لیچ در نقش پل پرنتر، آرون مک‌کاسکر در نقش جیم هاتن، آیدان گیلن در نقش جان رید، تام هولندر در نقش جیم بیچ و مایک مایرز اشاره کرد.

در سال ۲۰۱۰، ساخت فیلم Bohemian Rhapsody برای اولین‌بار تایید شد که در آن زمان ساشا بارون کوهن، بازیگر فیلم Borat (بورات) و The Dictator (دیکتاتور)، قرار بود نقش فردی مرکوری را در این فیلم بازی کند، اما این موضوع باعث نارضایتی اعضای باقیمانده گروه کوئین شد و در نهایت پس از اختلاف بین تیم تولید و بارون کوهن، حضور این کمدین در این فیلم منتفی شد. بن ویشاو، بازیگر فیلم Skyfall (اسکای‌فال) دیگر نامی بود که گفته می‌شد قرار است نقش فردی مرکوری را در فیلم Bohemian Rhapsody بازی کند، اما در نهایت این نقش به رامی ملک، بازیگر سریال Mr. Robot (مستر ربات)، رسید.

فیلمبرداری حماسه کولی سال ۲۰۱۷ در لندن با هدایت برایان سینگر شروع شد، اما پس از مجادله او با بازیگران و خدمه، دکستر فلچر جایگزین وی شد و فیلمبرداری از ژانویه سال جاری دوباره آغاز شد. هرچند که سینگر دیگر نقشی در عوامل ندارد، اما اسم وی به عنوان کارگردان همچنان باقی خواهد ماند.

فیلم Bohemian Rhapsody در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) روی پرده‌های نقره ای سینماها می‌رود. شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : زومجی

label شنبه, 03 شهریور 1397 13:29

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram