Scroll down

درجه سنی و مدت زمان فیلم Venom مشخص شد

درجه سنی و مدت زمان فیلم Venom مشخص شد

درجه سنی و مدت زمان فیلم Venom مشخص شد

سرانجام درجه سنی و مدت زمانی رسمی فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، درجه سنی و مدت زمان فیلم Venom تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت کولایدر به نقل از وب‌سایت AMC منتشر کرده، مدت زمان فیلم ونوم کمتر از ۲ ساعت است و درجه سنی این فیلم نیز بزرگسال (R) نخواهد بود تا خبرهایی که ماه گذشته در این رابطه منتشر شده بود نیز تایید شود. فیلم Venom درجه سنی PG-13 را از MPAA دریافت کرده است و همچنین مدت زمان آن نیز ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۲ دقیقه خواهد بود. بسیاری امید داشتند که فیلم ونوم مانند فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Logan (لوگان) با درجه سنی بزرگسال تولید شود که ظاهرا کمپانی سونی پیکچرز در نظر داشته تا درجه سنی این فیلم از PG-13 عبور نکند.

با اینکه این موضوع می‌تواند بسیاری را ناامید کند، اما گفته می‌شود که سونی در نظر دارد تا فیلم‌های اسپین آف آینده مجموعه مرد عنکبوتی (Spider-Man) فضای خانوادگی-دوستانه‌ داشته باشند و به همین منظور این کمپانی تلاش کرد تا فیلم Venom در قلمروی فیلم‌های با درجه سنی PG-13 و با محتوای خانوادگی-دوستانه باقی بماند تا مخاطبان بیشتری به فیلم دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، گفته می‌شود که تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک ملقب به ونوم و روبن فلیچر، کارگردان فیلم، در همکاری با سونی کمی طنز و شوخی به محتوای فیلم اضافه کرده‌اند. با این حال، گفته می‌شود که فیلم Venom می‌تواند رکورد افتتاحیه ماه اکتبر را بشکند و یک شروع درخشان برای دنیای سینمایی کمپانی سونی پیکچرز در گیشه باشد.

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر، قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ونوم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تام هاردی اخیرا تایید کرده است که برای بازی در سه فیلم Venom با سونی قرارداد دارد.

منبع : زومجی

label جمعه, 23 شهریور 1397 11:24

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram