Scroll down

پوسترهای جدیدی از قسمت دوم فیلم لاک‌پشت‌های نینجا منتشر شد

پوسترهای جدیدی از قسمت دوم فیلم لاک‌پشت‌های نینجا منتشر شد

پوسترهای جدیدی از قسمت دوم فیلم لاک‌پشت‌های نینجا منتشر شد

فیلم لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها (Teenage Mutant Ninja Turtles 2) به‎زودی بر روی پرده‎های نقره‎ای می‎رود و از همین رو کمپانی پارامونت پیکچرز پوسترهایی از این فیلم را منتشر کرده است. با ما و جزئیات خبر همراه باشید

مقاله مرتبطتماشا کنید: تریلر قسمت دوم فیلم لاک‌پشت‌های نینجا

قسمت اول فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles در سال گذشته اکران شد و از نظرفروش، در گیشه‎ها درخشید، اما در جلب نظر منتقدان ناکام ماند. با این حال و با توجه به پوسترهای جدید منتشر شده از دنباله اثر یادشده، به‌نظر می‌‌رسد با فیلمی بسیار متفاوت نسبت به قسمت اول روبه‌رو هستیم که بیش‎تر بر روی لاک‎پشت‎های بذله‎گو متمرکز است. شما در ادامه می‎توانید آن‎ تصاویر را مشاهده کنید:

 

tmnt2domteaser-2-zoomg tmnt2teaser-4-zoomg tmnt2teaser-3-zoomg

کارگردانی این فیلم را دِیو گرین بر عهده دارد و ستارگانی چون مِگان فاکس، ویل آرنت، الن ریچسون، جِرمی هاوارد، پیت پلوسزک و نول فیشر در آن به ایفای نقش می‎پردازند. البته شخصیت‎های محبوب و کله‎شقی مانند بی‌باپ، راک‌استدی و کیسی‌ جونز هم در فیلم حضور دارند که به خودی‎خودعالی به‎نظر می‎رسد. استفان فارلی، قهرمان ایرلندی مسابقات کشتی‌کج، نقش «راک‌استدی» را ایفا می‎کند و گری ویلیامز هم در نقش بی‌باپ ظاهر می‎شود؛ هم‎چنین اِستِفِن اَمِل در نقش کیسی جونز به جلوی دوربین می‎رود.

لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۴ خرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

منبع : زومجی

label جمعه, 30 بهمن 1394 09:00

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram